![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vill du prata (och skriva) riktig grekiska snabbt kan jag lära dig det om du är motiverad och beredd att göra hemläxan.
![]() Kontakta mig per mejl eller telefon ang nivå etc. Under juni-aug kommer jag att befinna mig i Rethymno på Kreta där jag arbetar på kvällarna och ger lektioner dagtid centralt i stan liksom hemma på Söder i Stockholm fr o m oktober 2008. OBS! Skriver från litentuvas nick/sajt men kontakta mig endast på uzenet@gmail.com el 0708-65 54 65 och efter den 6 juni på 0030 694 64 57 261. Det är härligt att se när det grekiska ljuset går upp i elevens ögon och allt plötsligt blir kristallklart inom ett visst ord- eller grammatikområde - jag älskar verkligen att jobba mot det målet! Välkommen att fråga mig och testa! Hälsningar ![]() SIWA |
|
||||
|
||||
![]()
Aha är du lärare i grekiska litentuva det hade jag inte fattat. Trodde att du bara var självlärd i språket. Har du studerat i Grekland eller här hemma?
Aha nu såg jag att någon lånat ditt nickname. Eva Senast redigerad av Eva L den 2008-05-20 klockan 21:52. Anledning: tillägg |
|
||||
|
||||
![]()
Hej
det står i inlägget att det är Siwa, min fd arbetskamrat på kreta som skrivit annonsen. jag har lärt ig delvis av henne med framgång ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
nu såg jag att du såg att Siwa lånat mitt namn
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Siwa har startat privatlektioner i grekiska, ring eller maila om ni vill sätta igång, nu har ni chansen!
0708 6554 65 |
![]() |
|
|