|
|
|||
|
|||
Kom hem igår
Hej,
Hoppas jag inte skriver i fel forum nu, är helt ny här och lite förvirrad.. :P Igår kom vi hem från två underbara veckor i Georgioupolis, det var min första resa till Grekland och jag är helt såld! Vilken otroligt mysig liten by och vilken underbar strand!! Det var verkligen helt fantastiskt. Vi gjorde inte så många utflykter, åkte med lokala bussen till Rhetymnon och gick runt där en dag och så åkte vi tåget upp till sagolikt vackert belägna Kournas Lake och tillbringade en dag där. Annars tillbringades mesta tiden i Georgioupolis, på stranden dagtid och vid tavernorna kvällstid. Vilken härlig by, den kan jag varmt rekommendera, speciellt om man har småbarn. |
|
||||
|
||||
Sv: Kom hem igår
Citat:
|
|
|||
|
|||
Hihi, tack! Hittills har jag varit en riktig Spanienfantast, men nu kommer jag att få svårt att välja i fortsättningen.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Jag har varit på två konferensresor till Kanarieöarna och dit köper jag aldrig en resa så lämge jag kan ta mej till Grekland. Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
Citat:
Folk undrar varför dom har slösat bort sina pengar och åkt till Kanarieöarna år efter år och inte till Grekland Tur att många hittar "rätt till slut" Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
Vi firade min 50-årsdag på Fuerteventura och även där finns en del att se. Vackra stränder men tyvärr kallt i vattnet. Vi hittade några helt underbara laguner vid en biltur runt ön samt ett fantastiskt naturområde med massor av fåglar. Även Lanzarote har en del att erbjuda och en dag i den fina huvudstaden eller i någon av alla vackra parker är helt ok. La Palma har jag alltid velat besöka efter att ha läst om deras fina natur. Eva (men visst har Grekland för alltid en speciell plats i mitt hjärta men det är för mig ändå lite konstigt att bara åka dit) |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Citat:
Hej på dig! En till som har upptäckt G-polis. Visst är byn helt underbar, har hittat denna by 1999 och blev oxå såld!!! och är där igen om 3 veckor, men först 5 dagar i Platanes (utanför Rethymnon) Håller på längta ihjäl mig Mvh Joppan |
|
|||
|
|||
Hej!
Vi ska till G-poli i september. Var bodde ni? Något ni kan rekommendera, ( är 2 vuxna och två barn)? Carina |
|
|||
|
|||
Citat:
På torsdagar har de kretensisk afton på ett ställe som heter Neorio (osäker på stavn), det är rätt så nyöppnat och jättefint. Definitivt värt ett besök en torsdagskväll, men boka bord i förväg och var beredda på att dansa en del . |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
|