![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Hur går det mellan Sverige och Ryssland? | |||
Sverige vinner |
![]() ![]() ![]() ![]() |
18 | 75.00% |
Ryssland vinner |
4 | 16.67% |
Oavgjort |
2 | 8.33% |
Bryr mig inte |
0 | 0% |
Antal röster: 24. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ingen som vågat sig på gissningar om ödesmatchen?
Jag tror det blir en nagelbitare ![]() Det kan luta åt oavgjort men jag hoppas att Sverige kör gasen i botten och vinner med 2-1. Vad tror ni???? Heja Heja Heja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det är klart att Sverige vinner
![]() ![]() Sedan tar de Holland av bara farten och jag måste då packa Sverigetröjan. Vilket kärt besvär ![]() ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Jag hejar på Sverige förstås och jag tror att Sverige vinner ... 1-0!
dimitris Aten |
|
||||
|
||||
![]()
Sverige vinner!!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tror oxå att Sverige vinner. 2-0 och Zlatan gör båda målen
![]() Moster ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Skall inte han sparas till en ev. kvartsfinal?
// Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Man kan ju alltid hoppas att han tillfrisknar
![]() Moster ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sverige vinner 2-0
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nej tror det blir svårt om inte Zlatan är med. Verkar som hela laget är beroenda av honom. Så vi får hoppas att dom vinner med 0-2
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sverige går till kvartsfinal, tror inte det blir förlust men kanske oavgjort.
Tipset får nog ändå bli 2-1 till Sverige. ![]() Senast redigerad av martinifk den 2008-06-17 klockan 03:00. |
|
||||
|
||||
![]()
Kan Zlatan spela 90 minuter så vinner vi men annars vet man inte.Trodde på vinst sist också och det var så nära men så började de spela annorlunda andra halvlek och det gick åt skogen.
|
|
||||
|
||||
![]()
[quote=Kastas;134155]Nej tror det blir svårt om inte Zlatan är med. Verkar som hela laget är beroenda av honom. Så vi får hoppas att dom vinner med 2-0
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tror att Sverige vinner med 2-1, men det kommer att bli väldigt spännande.
Ryssland gör första målet redan i 17:e minuten. Sedan sätter Elmander 1-1 i den 62:a minuten. Allbäck blir sedan inbytt i den 74:e minuten och han sätter avgörande 2-1 i den 82:a minuten ![]() ![]() ![]() -Tror för övrigt att Grekland slår Spanien med samma siffror: 2-1 Spanien är redan klara som grupp-etta, och Grekland ger allt i denna match. Charisteas och Gekas gör målen ! ![]() ![]() ![]() -Sedan blir det kvartsfinal för Sverige mot Holland. Det blir 1-1 efter full tid och förlängning. Allt kommer att avgöras på straffar. Mellberg blir förste straffskytt och sätter sin. ![]() Sverige vinner sedan på straffar och får sedan möta Spanien igen i Semifinalen. Där blir det revansch för Sverige. Vi vinner med 2-1. Mål av Zlatan och Ljungberg. ![]() ![]() ![]() -Sedan väntar en final mot Kroatien (som har slagit ut Portugal i semin). Henke gör här ett äkta hattrick ![]() ![]() ![]() Äntligen EM-Guld. Då tar jag med mig min Sverige-tröja ner till Grekland i juli. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tror faktiskt att Sverige får det svårt mot Ryssland, usch vad negativ jag är men jag tror att Ryssland vinner. Jag vill verkligen att Sverige ska vinna så jag får se dem spela mot Holland som jag tycker har varit EM:s bästa lag hittils. Trots min negativitet ska jag hejja så mycket jag kan på de svenska gossarna. Lycka till imorgon SVERIGE
//Ingela |
|
||||
|
||||
![]()
Klart att Sverige vinner, med eller utan Zlatan... Det blir 2-1 till Sverige
![]() /Ulrika |
|
|||
|
|||
![]()
vart kan man kolla sverige-ryssland matchen på tassos - golden beach?¨
kommer ju ner dit imorgon 18/6! och vad är största utestället på thassos? om man vill ha lite pådrag nån kväll? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Heja Heja Heja. Snart börjar det ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ingen bra första halvlek, men det blev bättre mot slutet. Nu måste vi ta dem i andra! Ruggigt nervöst.
![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Säger bara TYVÄRR!!! Ryssland vinner och Sverige förlorar, men om inte våra grabbar spelar bättre i andra halvlek så har vi faktiskt inte i kvartsfinal att göra (= vår semester blir lugnare
![]() Lissi - som ändå hoppas på blågul seger... |
![]() |
|
|