|
|
||||
|
||||
Glad Midsommar!!
Önskar jag er alla
Hoppas de flesta av er kan sova i natt! Trots ljuset. |
|
||||
|
||||
Sv: Glad Midsommar!!
Önskas från mig också!
och.. ät inte för mycket sill nu gott folk.. |
|
||||
|
||||
Glad midsommar önskar jag er alla med.
Här blir det grekiskmat som midsommarmat.Föredrar saganaki framför sill alla gånger |
|
|||
|
|||
Jag vill också önska alla en trevlig midsommar
//Ingela |
|
||||
|
||||
Det samma på er alla
|
|
||||
|
||||
Trevlig midsommar från mig med
Hur är det nu, är det sillen eller kräftorna man får ont i huvudet av // Helén |
|
|||
|
|||
jag tror det är sillen...för jag får alltid ont i huvet och jag äter inte kräftor
|
|
||||
|
||||
För min del får jag det av både sillen och kräftorna
|
|
|||
|
|||
Glöm inte lägga 7 pojkar under huvudkudden oxå tjejer.....
Trevlig Midsommar till er alla!! |
|
|||
|
|||
Ha en fin Midsommar alla ! Vi räknar med en sen midsommarouzo på Tinos...Kanske hittar vi Marianne och Jens att skåla med
Lissi |
|
||||
|
||||
Glad Midsommar
Yeasou & Moster |
|
||||
|
||||
GLAD MIDSOMMAR TILL ALLA PÅ KALIMERA.
Kristina och Peter |
|
|||
|
|||
Glad Midsommar på er också och må solen lysa på er åtminstone en liten stund.
Åse |
|
||||
|
||||
Glad Midsommar!
(från en Minx som helt glömt bort denna härliga högtid men som nu ska ut o fira!) // Minx - 1 månad kvar på ljuva Alonnisos |
|
|||
|
|||
Jag önskar er också alla en riktigt glad och trevlig midsommarvåran blir inte som vi tänkt oss...vi skulle ta en cykel tur efter klarälvsbanan på 5 dagar med start i dag...men vädrets makter ville inte vara med oss så vi får skjuta på det....måste ju komma iform för alla stränder i skiathos
|
|
||||
|
||||
Trevlig midsommar önskar jag er alla och trevlig resa till er som åker nu under helgen.
Eva |
|
|||
|
|||
Citat:
Kvällen tillbringas hos en svensk vännina och hennes grekiske man som bor i en liten by utanför Aten. Men håller med om att saganaki är himla gott, men inte imorgon. När man bor här håller man extra hårt på alla svenska traditioner Glad midsommar till alla Monica |
|
||||
|
||||
Såg just att Moster hälsat till alla från oss.
Vill bara tillägga, att jag röker Ål här hemma imorgon bitti. Ålarna är klara vid pass 12´00. Jag har två Ålar över som kan hämtas här hos mig, en ÅL var till de första två som kommer hit , nyrökta och de har superkvalitét. De Kalimerianer som bor i grannskapet och vill ha en dyrbar ÅL till midsommarbordet får dem gratis!! Bara ni är först! Men tiden löper ut klockan 12´00. Sen är det för sent! MVH ÅlaYeasou Glömde skriva att ni får höra av er med personligt meddeland på Kalimera så ni får veta min adress! Yeasou Senast redigerad av yeasou den 2008-06-19 klockan 23:49. |
|
||||
|
||||
Så lätt var det att bjuda på ÅL till midsommar! Båda två är tingade! Smaklig spis. Jag trodde ej att det skulle gå så fort!
MVH ÅlaYeasou |
|
||||
|
||||
|
|
|