|
|
||||
|
||||
Sisu radio Göteborg i morgon
Om någon är intresserad och kan Finska så kan ni lyssna på Sisuradio, Göteborg i morgon kväll. Tror det blir runt 18 Då berättar en finsk dam om sitt intresse för Grekland och speciellt Kalymnos och lite annat smått och gott. Om kalimera berättar hon visst också och spelar en av sina älsklingslåtar (Parios)
Det går visst och lyssna på nätet också har jag hört En Kalimeramedlem har varit reporter Det blir inte så långt program. Bara 6-7 minuter Riitta |
|
||||
|
||||
Sv: Sisu radio Göteborg i morgon
Riitta, frilansar ju som journalist på dina resor, inte undra på att du åker så ofta
// Helén |
|
||||
|
||||
Inte jag som är journalisten, fast kanske man skulle bli
Riitta |
|
||||
|
||||
Det måste väl vara du som är den finska damen!!!
|
|
||||
|
||||
Tror du det
Du får väl googla så får du höra. Det skall visst vara kvar en månad på nätet Riitta |
|
||||
|
||||
Har lyssnat på dig i dag, Riitta! Du skötte dig alldeles utmärkt, så du vågar nog lyssna på programmet själv också
Och det var så fint med Parios avslutning med Kokkino garifalo, bra val! Ivi |
|
||||
|
||||
Hej!
Försökte lyssna på dig Riitta, men jag lyckas inte hitta just den ljudfilen. Jag har klickat på den filen där du pratar en liten stund, ca 1 minut eller så, men var finns resten? Utelias Outi |
|
||||
|
||||
Ja säg det OutiJag lyckas inte få fram något ljud över huvudtaget
Fast det har jag inte lyckats på flera månader på min dator Brukade lyssna på Grekiska radiokanaler,men dom hörs inte längre i min dator Och det verkar ju som dom svenska inte hörs heller Riitta |
|
||||
|
||||
Men så trist, Riitta! Ska kolla en gång till hur jag gjorde...kanske Outi kan lyssna på dig i alla fall eftersom hon lyckades "halvvägs" åtminstone.
Ivi |
|
||||
|
||||
Jag vet ju vad jag pratade om,så jag behöver ju inte lyssna
Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
Ivi |
|
||||
|
||||
Tack Ivi! Nu lyckades jag till sist med sändningen. Jag fattade inte att det fanns en forstättning efter de första 30 min...
Det var ett trevligt litet reportage, jag fick en enorm längtan till Grekland - tur att det bär av snart! Hälsningar, Outi |
|
||||
|
||||
Citat:
Ivi |
|
|