|
|
|||
|
|||
Hotell Blue Bay på Karpathos?
Vi ville ha både pool och strand till et hyfsat pris så det fick bli Blue Bay.
jag har ju iofs redan bokat så jag har ingen återvändo, men jag måste höra om nån känner till hotellet, det är aldrig nån som nämner det här nämligen |
|
||||
|
||||
Sv: Hotell Blue Bay på Karpathos?
Det lurer jeg på også, for jeg har også booket Blue Bay! (sjokk!! Jeg skal ikke bo i Amopi!! ) Har hørt at det er veldig ok, men det hadde jo vært fint å høre fra noen som har bodd der!
|
|
||||
|
||||
Jo jag vet att det är ett fint hotell som är mycket omtyckt av återkommande gäster. Läget är vackert där det är nära till hav och hamn.
Var inne en gång där och det såg väldigt mysigt ut. Så det är nog inget fel på hotellet,av det jag har hört och sett. |
|
|||
|
|||
det låtr ju bra!
Nora: när åker du ner? |
|
||||
|
||||
Jeg reiser 27.juli, og blir der til 10.august. Så reiser jeg igjen 19.september ti dager. Var det i august dere skulle reise? Kanskje vi ses!Hilsen Margrethe
|
|
|||
|
|||
Äsch, då missar vi precis varann, vi är där mellan 14:e och 21:e
|
|
|||
|
|||
Hej!
Jag och min man bodde på Blue Bay vid en av våra resor till Karpathos. Hotellet är jättemysigt, och personalen är trevlig. Ägaren brukar stå i baren på kvällarna och han är lite småmysig. Ni måste prova restaurang Crete som ligger en liten bit ifrån hotellet in emot Pigadia (andra sidan vägen). De hade jättegod mat, och en jättetrevlig lite yngre familj som ägde den. Ing-Marie i Ystad |
|
||||
|
||||
Det hørtes veldig bra ut, Ing-Marie!Gleder meg til Blue Bay. Bare 10 dager til avreise!
|
|
|||
|
|||
Citat:
+ olika frukosttema varje dag + fin pool + kort väg till bästa biten av Pigadias strand (egen åsikt) + nära till resonabla biluthyrare - Långt till Pigadias restauranger på kvällen - Långt bussstationen och hamnen vid egna utflykter - Små rum smala rum /dagun |
|
|