|
|
||||
|
||||
Hemma igen
Inget kul att lämna ett varmt o skönt Rhodos. Men nu är vi hemma igen
|
|
|||
|
|||
Sv: Hemma igen
Stackars er som måste lämna Rhodos, för visst är det så att det är lika sorgligt varje gång man ska hem. Jag förstår inte dom som säger att 2 veckor är för mycket och att 10 dagar vore mer lagom.
Men misströsta inte Grekland finns ju kvar och visst är det så att det är lika roligt varje höst när man skall planera nästa resa. Och föresten har dom ju lovat bättre väder här nu. Ja om 19 dagar dagar sitter jag och är ledsen för att lämna Naxos, vi åker på lördag. Hej så länge Twiggy |
|
||||
|
||||
Jag förstår inte dom som säger att 2 veckor är för mycket och att 10 dagar vore mer lagom.
Vi vara bara där en vecka så vi kunde allt ha stannat längre, egentligen. |
|
||||
|
||||
Hej IRSA, välkommen hem
Hur gick det, hittade du nån god mat? |
|
||||
|
||||
Vi vara bara där en vecka så vi kunde allt stannat längre egentligen.
|
|
||||
|
||||
Hej, jodå, vi hittade lite god mat, på lite olika ställen. Vi var bl.a. på Zum Zum. Trevlig personal o deras gyros-tallrik var jättegod. Men åt ändå mest på hotellet, det var jättegod mat där.
Irene |
|
||||
|
||||
Det lät ju bra
Men en vecka, det räcker aldrig, nästa gång får du lägga på minst en vecka |
|
||||
|
||||
Välkommen tillbaka Irsa.
På mina resor hittils har jag faktiskt bara åkt en vecka i taget men denna gången ska jag åka två veckor för första gången det blir spännande. Kanske blir det så att jag bara vill åka två veckor eller mer sedan hoppas på det. Mvh Ann |
|
||||
|
||||
Citat:
/Ulrika |
|
|||
|
|||
Samma här..håller med totalt...ALDRIG bara en vecka..alldeles för lite. Även 2-3 veckor känns lite för mig...Den här gången blir det 7 veckor...men annars brukar det variera mellan 4-8 veckor (eller mer)..beroende på hur många gånger/år jag har turen att kunna resa. Man kan aldrig få "för mycket" av Grekland, eller hur?!
|
|
||||
|
||||
Då måste jag få fråga, vad jobbar ni med eftersom ni tydligen har så mycket semesterdagar att ta ut, hur lyckas ni med det? Jag har 31 dagar/år.
Bara en stilla undran. |
|
||||
|
||||
Det låter bra, ser fram emot lite längre semester. Mvh Ann
|
|
||||
|
||||
Detta med hur länge man brukar åka var ett intressant ämne...Inkfish eller Janne kan inte ni hjälpa mig att göra ett snyggt stapeldiagram under en annan tråd?
Rubriken exempelvis. "Hur länge brukar du oftast stanna i Grekland" ? Altenativen: 1 vecka 10 dagar 2 veckor 3 veckor Längre än 3 veckor. Ev skulle man kunna rösta på flera om man gör flera resor per år. Tack på förhand. Mvh Ann Senast redigerad av NewAnn den 2008-07-25 klockan 11:13. Anledning: tillägg |
|
||||
|
||||
Vi brukar försöka vara borta så många veckor som möjligt. Var nere på Kreta 3 veckor i maj och åker ner 22 september och stannar till Maj nästa år! Då är det tjänstledigt som gäller och köra ner
//June |
|
|||
|
|||
Kl.02 i natt landade jag på Arlanda efter 3-veckors semester på Kreta.
Det var härligt men minst en vecka för lite ;-) |
|
||||
|
||||
Vi var bara en vecka på Kreta och det kändes alldels för kort. Vi hann inte med allt vi ville göra ju. Nästa år ska vi försöka att kunna ta två veckor.
|
|
|