Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-09-10, 10:56
Ioslinas avatar
Ioslina Ioslina är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2006
Standard Ospec Chania?

Ja den här velige....! Om man åker ospec till Chania, var hamnar man vanligast så här års??
Vi gillar Kykladerna dottern och jag, sen var vi på Rhodos som kändes för stort... Kommer jag att gilla Kreta då??? Åker med kompisen som aldrig varit i Grekland...
Nu hänger det mest på godkännande av chefen ang vilka sem dagar jag får samt barn hämtande och transport till/från Arlanda...om det blir Tunisien eller Chania
Svara med citat
Gammal 2008-09-10, 21:54
Moas avatar
Moa Moa är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2006
Standard Sv: Ospec Chania?

Letar själv efter resa till Chania i början av oktober. Åker du ospecificerat till Chania så kommer du troligen att hamna i Kato Stalos, Agia Marina eller Platanias beroende på vilket charterbolag du väljer. Platanias är lite större med ett trevligt torg med den gamla delen högt ovanför med smala gränder och restauranger. Alla ställena ligger i/efter varandra. Jag tycker inte att det spelar någon roll vad jag skulle hamna, säkra kort. Har bott på alla dessa ställen. Chansa!

Längtar dit bort ifrån "surregnet" vi har här hemma i Uppland just nu

/Moa/
Svara med citat
Gammal 2008-09-11, 01:22
martinifks avatar
martinifk martinifk är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2006

Kan ju bli alla orter väster om Chania, vi hade turen (som vi tyckte) och hamnade i Paltanias.
Svara med citat
Gammal 2008-09-15, 21:26
Moas avatar
Moa Moa är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2006

Nu har jag beställt ospecificerat till Kreta och det skall bli spännande att se var vi hamnar. Härligt!!! Åker den 3/10 från Arlanda. Nu är detta år räddad, det blev Grekland i år också. Måste leta igen tråden med tips på shopping i Chania och alla andra tips på restauranger. Enplo får vara har redan blivit lurad av dom, betalade överpris för både en öl och en liten retsina för några år sedan.
Nu är det inte bara att längta.... nu åker vi....

/Moa/
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:07.