Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-10-07, 08:25
emy emy är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Resa med ungdommar

Vi har bokat flyg till kreta nästa år i aug.och åker några fam.med 3st 18åringar!Tänkte bo i Georgioupoli som vanligt men nu har grabbarna sagt att det kanske blir lite lungt där i 14 dagar.Tänkte nu dela upp resan och vara lite närmare Chania 5-8 nätter.Några bra förslag på bra boende med pool för oss??
/katarina
Svara med citat
Gammal 2008-10-09, 08:25
emy emy är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Resa med ungdommar

Är det ingen som reser med ungdommar???Vill bara veta av något bra hotel med pool nära stranden och hyfsat nära Chania...
/katarina
Svara med citat
Gammal 2008-10-09, 10:00
ramsess avatar
ramses ramses är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2005

Det finns säkert flera som rest med ungdomar, vi bl.a. I Kato Stalos- Agia marina området finns många hotell, det är granne med havet. Inte långt in till Chania, går buss tätt. Även till Platanias dit många också åker för att roa sig. Har däremot ingen erfarenhet av hotell med pool.
Svara med citat
Gammal 2008-10-09, 10:45
Hellens avatar
Hellen Hellen är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2005

Min son reste med kompisar till Chania när han var 18, skall se om han kommer ihåg vilket hotell han bodde på, nöjda var de när de kom hem i alla fall
Själv har jag bara bott på ett hotell med pool i Chania området, Flamingo i Ag. Apostoli, ett i dag rätt så gammalt men i mitt tycke välskött hotell med ett underbart värdpar.
// Helén
Svara med citat
Gammal 2008-10-09, 11:37
litentuvas avatar
litentuva litentuva är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2008

Citat:
Ursprungligen postat av emy Visa inlägg
Är det ingen som reser med ungdommar???Vill bara veta av något bra hotel med pool nära stranden och hyfsat nära Chania...
/katarina
Om ni åker åt andra hållet och tar er till Rethymno finns det massor av hotell med pool som ligger centralt och nära den 5 km långa stranden! Nära till allt, tavernor, barer nattklubbar. Strax utanför Rethymno finns ett ställe som heter Baja. Inget hotell men väl ett fint poolområde mitt på stranden där det även blir disco på kvällarna. (efter kl 01 brukar nattlivet dra igång) Dagtid betalar man 6 € iinträde och får då en kaffe eller dricka på köpet. Kl 13 öppnar de sina två vattenrutchkanor som är rätt så häftiga!

Lycka till!
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:49.