![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej behöver hjälp ska skriva på en sida på grekiska kan någon översätta detta till grekiska???
Hej, mitt namn är Hannah, och jag är ett stort fans av Sakis Rouvas och Elena Paparizou. Jag kommer från Sverige men jag älskar Grekland, och talar lite grekiska men mest engelska. Favorit filmer: Alter Ego, The Parent Trap Favorit artister: Sakis Rouvas, Elena Paparizou, Kalomoira Saranti, Céline Dion Favorit skådisar: Sakis Rouvas, Kostis Kallivretakis, Danai Skiadi, Doretta Papadimitnou, Jennifer Aniston, Courteney Cox, Lisa Kudrow, Matt LeBlanc, Matthew Perry, Shia LaBeouf, Hilary Duff, Haylie Duff, John Hannah, Daniel Casey, Katherine Heigl, Farah Fath, Isabella Leong, Melissa Reeves, Renee Jones, Bryan Dattilo, Alison Sweeney, Eric Winter, Michael Weatherly, Pauley Perrette, Cote de Pablo, Lindsay Lohan, Dennis Quaid, Johnny Depp, Thaao Penghlis, John Aniston, Alexis Thorpe, Matthew Ashford, Matt Cedeño Favorit serier: Days Of Our Lives, F.R.I.E.N.D.S, NCIS, Midsomer Murders Tack ![]() |
![]() |
|
|