![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Plötsligt händer det
![]() (råkade visst skriva Sthlm-Köpenhamn först ![]() Senast redigerad av litentuva den 2009-01-05 klockan 08:54. |
|
||||
|
||||
![]()
Kan du länka till nyheten jag hittar den inte på DN:s hemsida?
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Hitatde den i DN-söndag resebilaga, pappersform alltså på sid. 39. Ska kolla nätupplagan om jag hittar där!
|
|
|||
|
|||
![]()
Himmel har ju väntat som en dåre!!!men ingenting på deras hemsida(Norweigan)stod det när det skulle dyka upp???
/katarina |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
"Lågprisflygbolaget Norweigean stasar på nya destinationer i Europa i sommar. Flera av dem flög Sterling Tidigare. Sommartidtabellen börjar i Mars och där återfinns sju nya destinationer med avgångar från Sthlm. De är: Prag, Budapest, Palma de mallorca, Rom , Chania på Kreta, Faro i Portugal och Pula i Kroatien." Jag har mailat Norweigean och väntar på svar när bokning kan börjas göra men jag tolkar det som att tidtabellen kommer ut först i Mars, vi får ha tålamod tills dess ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Som jag berättat förut, så har dom också flyg till Aten från Rygge, nära Moss!(Norge) För oss som bor i västsverige är det ett bra alternativ, och det är lågpris!
Ingegerd |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, nu har Norwegian denna dags morgon lagt ut flygdestinationen Arlanda- Chania. Lördagar i April. 1200 Sek tor pp.
Kan det vara något?? Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Har funderat på en vårvecka någon gång i den lilla byn Milia så om flyget är billigt kanske det kan bli av men troligen inte i år. Här finns en liten artikel om den lilla byn men vad som hänt sen vet jag inte mycket om.
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=167&a=12310 Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Då kan jag ladda nedräknaren! Den 30e Juli drar familjen och lillebror till Kreta för att njuta av 4 veckor i solen!
Lite luriga var de dock på Norweigean, priset på lågpriskalendern var otroliga 399kr enkel väg men när bokningen var nästan klar var dessa biljetter redan slut. Men så gör de ju för att locka kunder. Jag klagar inte, 3400kr för 4 personer! Vi har bara köpt ditresan, hemreasan får köpas när lönen kommer ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har ocså sett att det är billigt att flyga till Chania. Sas biljetter till Aten skulle kosta ca 1500kr mer, pengar man kan ha mycket kul för. Så vi funderar på att börja vår båtluff på Kreta. Går det båtar från Chania ut till andra öar eller måste vi ta bussen till Heraklion?
|
|
||||
|
||||
![]()
Från Chania finns ingen förbindelse med exempelvis Kykladerna, så du får nog ta bussen till Heraklion, om det är Kykladerna du ska till.
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det går buss hur ofta som helst mellan Chania och Heraklion så det ska inte vara några problem.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Flyger man från Kastrup landar man i Heraklion med Norweigean.
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag och mina reskompisar bor i Stockholmsområdet, så det är inte att tänka på. Jag bor dessutom granne med Arlanda.
|
|
||||
|
||||
![]()
Har för mig att man måste byta buss i Rethymno, eller har jag fel där? men i så fall bör det vara snabbt gjort. Bussen tar ca 50-60 minuter till Rethymno och därifrån till Herakleion ca 1 timme lite drygt.
|
|
|||
|
|||
![]()
japp då var det bokat 3pers.tor stockholm-Chania 5900kr.8aug.hem 22aug.ganska bra tycker jag.
/katarina |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hoppas att jag har fel, men var just inne på Norwegian och skulle spökboka på Sthlm-Chania.
DÅ FANNS DET INTE KVAR!!!!! Endast från Köpenhamn... FAN! |
![]() |
|
|