|
|
||||
|
||||
All Inclusive artikeltips
|
|
|||
|
|||
Sv: All Inclusive artikeltips
Som jeg skulle sagt det selv... |
|
||||
|
||||
...och jag är så j-la nöjd att första resan i maj är AI och jag kan därmed strunta fullkomligt i vad euron står i just då. Egoist som jag är så bryr jag mig mer om min egen plånbok än grekernas.
Malin |
|
|||
|
|||
Drit i verden, leve Toten, som det heter (Toten er en plass i Norge).
Litt trist, synes jeg. For mye AI, og iallfall deler av det Hellas vi elsker å besøke forsvinner. |
|
||||
|
||||
He he..Jag är lite kärringen mot strömmen så jag har sökt mig lite till flotta hotel i Grekland för dom är som sagt inte så vanliga. Är det så att dom är på frammarsch så är det dax för oss att börja boka små genuina pensionat istället
Provade själv på min första AI för några veckor sedan på Teneriffa. Helt ok i Spanien eller Egyptien men knappast i Grekland med alla dessa fantastiska tavernor |
|
||||
|
||||
Har precis bokat A.I till Egypten(Hurghada).
Fyller 50 i höst och vi känner att vi det i dessa kärva penningtider är detta helt ok. MEN till Grekland vore det för mig det sista jag skulle göra. Allt det härliga och mysiga med att gå ut på kvällen och leta små trevliga matställen skulle jag aldrig byta mot A.I. Det är min åsikt men jag respekterar de som tycker motsatsen.Kolla gärna *Andra länder*. Har lite undringar! /Kerstin Senast redigerad av Millie den 2009-02-28 klockan 00:43. |
|
||||
|
||||
Citat:
Eva |
|
||||
|
||||
Bara för att man bokat ett AI-hotell så så är man ju inte fastkedjad på hotellet Jag ser det som bekvämt att ha förbetalt frukost, kaffe, öl, glass, lättare lunch vid poolen osv...sånt som man springer och handlar i tid och otid när man har barn med. Det var så liten skillnad i pris på vår AI-resa mot endast hotell så det hade varit korkat att inte boka den. På kvällen kommer det vara en självklarhet för mig att ändå gå ut och äta på andra restauranger.
Sen beror det ju lite på vart och hur man reser om man kan tänka sig AI eller inte. Jag skulle tex aldrig kunna tänka mig att ha AI när jag ska till Kreta i juli 2 veckor utan barn Malin |
|
|