|
|
||||
|
||||
Petit Palais
Hej!
Bokade en resa till Rhodos & Hotellet Petit Palais. Nån som bott där, finns det några bra barer & restauranger i närheten? /Peter |
|
||||
|
||||
Sv: Petit Palais
Hej.
Har inte bott pa hotellet sjalv, men besokte det en gang for lange sedan. Det var nagon form av danskvall eller sa......... Fint var det i allafall . Laget ar helt perfekt, nagra (2?) minuters promenad till stranden och restuaranger och butiker alldeles nara. Jag tror att du har gjort ett bra val och far en underbar semester. Hade jag sjalv akt till Rhodos denna sommar hade hotellet varit med pa min lista /Lucky |
|
|||
|
|||
Man måste byta om på kvällen när man äter i deras restaurang för det är högklass på hotellet o ligger nära både till Västra stranden o Elli beach. Hotellet fick sprickor när det var jordbävning på Rhodos ifjor men är fixat igen. Går alltid förbi hotellet varje kväll när vi går iväg o äter på Rhodos...
|
|
||||
|
||||
Det låter ju lovande, hur är vädret nu i slutet på april egentligen? Har aldrig varit i Grekland så tidigt på året innan. /Peter
|
|
|||
|
|||
Jag har idag pratat med min väninna nere på Rhodos o hon sa att vädret är ca 17 grader i luften i slutet av april o ca 15-16 grader i vattnet. Det är ju denna helgen som de första turerna med charter går till Rhodos. Jag har varit på Rhodos i början av juni då var det både varmt i luften o i havet åker annars alltid mitten av augusti o då är det riktigt varmt o skönt där.
Idag hade det varit mulit på Rhodos dom firar ju påsken denna helgen.. |
|
||||
|
||||
Tackar för alla upplysningar! /Peter
|
|
|