|
Visa resultat för omröstning: Vilka kategorier ska det vara i årets fototävling | |||
Djur | 9 | 9.00% | |
Dörrar | 59 | 59.00% | |
Kulturkrock | 29 | 29.00% | |
Mitt Grekland | 51 | 51.00% | |
Natur och landskap | 29 | 29.00% | |
Närbilder | 20 | 20.00% | |
Religiösa Grekland | 37 | 37.00% | |
Semester | 24 | 24.00% | |
Tavernor | 33 | 33.00% | |
Väder | 14 | 14.00% | |
Flervalsomröstning. Antal röster: 100. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
Fototävling 2009 - omröstning
Nu har ni chansen att påverka vilka kategorier som ska vara med i årets stora fototävling. Ni kan rösta på flera alternativ. Omröstningen pågår till slutet av maj. Lägg dina röster här ovan.
Edit: Bästa bild är struken som kategori. Senast redigerad av Kalimera den 2009-05-12 klockan 20:17. Anledning: Glömde en sak |
|
||||
|
||||
Sv: Fototävling 2009 - omröstning
Dörrar äntligen, tack! Hoppas att det är många som vill ha denna kategori!
|
|
||||
|
||||
vi kom precis nu på en riktig rolig kategori ( badrum eller duchrum) i grekland. som kan bara vara såå underfundiga med alla sina lösningar. kanske svårt att fånga med kameran! måste upplevas.
Dörrar är en bra kategori |
|
|||
|
|||
Skoj med nya kategorier! Kanske jag skulle delta i år, när jag beställt ny kamera och allt...
Verkligen kul med dessa lekfulla fototävlingar! Hälsn P |
|
||||
|
||||
Min röst är lagd nu.
På dörrar givetvis.. tavernor.. natur och landskap. Tre bra teman tycker jag.. |
|
||||
|
||||
Jag tycker det är synd om man bara har ”bundna klasser”.
”Bästa Bild” var ganska fri, men man kan också kalla det ”Öppen klass”, ”Valfri bild” eller något annat – en härlig bild helt enkelt. Har man en härlig bild man gärna vill tävla med, men bilden inte passar i de bundna kategorierna, då riskerar man lätt att en del tycker att ”många bilder placeras i fel grupp”. En helt "Öppen Kategori" hoppas jag också det blir! |
|
|||
|
|||
Jag tycker Mitt grekland är en väldigt öppen klass.
Åse |
|
||||
|
||||
Ja den är ganska öppen, det är också den kategorin som jag har röstat på!
Men jag kan föreställa mig att man vill vara med i tävlingen med en bild, som inte representerar ens "egna Grekland". |
|
||||
|
||||
Dörrar ser ut och få många röster. Jag själv har inte en enda bra dörrbildHar försökt ibland, men dom blir inte bra men blir det den kategorin så får man väl anstränga sig lite mer
Det där "kulturkrock" tycker jag är svårt. Vet inte riktigt vilka bilder som skulle passa och hur lätt det är och ta dom När jag föreslog "mitt grekland" så tänkte jag att där måste det ju bli väldig variation i allafall Det kan ju vara så många olika saker. Synd att man inte kan ta "doftbilder" Riitta |
|
||||
|
||||
Nu har jag också röstat, det blev dörrar (kul kategori), Mitt Grekland samt tavernor. Det är bra att det blir lite omväxling på kategorierna så att man får lite nytt och ta i.
Olle |
|
||||
|
||||
Citat:
"Dører" synes jeg er en fin kategori, fordi det er så konkret og ikke minst fordi det finnes så mange vakre dører rundt om i Hellas -det får bli dørmotiver vi "jakter" på til høsten, Riitta men.... kulturkrock... - det ordet forstår jeg ikke, mens det kulturkollisjon,... kultursjokk...`? Ellers er jeg enig med Marianne i at det gjerne skulle vært en "åpen klasse" - jeg synes heller ikke "Mitt grekland" blir det samme At "Beste bilde" ikke er med er fint synes jeg Kari |
|
||||
|
||||
Blir det något med dörrar, då kan jag lämna kameran hemma.
Jag gick på "dörrjakt" för ett par år sedan och har en hel del av den slags bilder redan. Stackars Janne, det är svårt att tillgodose oss alla, men det blir nog bra hur du än gör, även om jag gärna ser en Fri Kategori. Ja, visst är det Kulturkollision som avses. Krock = kollision. |
|
||||
|
||||
Dörrar leder stort ser jag..
|
|
|||
|
|||
DET vore en utmärkt kategori!! Ibland kan man nästan känna doften av timjan och olivolja när man ser vissa bilder tycker jag. Men bara om de är riktigt lyckade!
|
|
||||
|
||||
"Dörrar" kan väl också vara en "öppen" klass?
Äh, förlåt, jag sparkar in öppna dörrar här... //Henric, INTE från Göteborg. |
|
|||
|
|||
"Kulturkrock" och "Religiösa Grekland" skulle t.o.m. få mig att delta för första gången! Förstår inte varför "Dörrar" leder, känns rätt vykortskliché...
|
|
||||
|
||||
Citat:
Mitt nya förslag blir 1. Bästa bild 2. bestämd kategori 3. Fritt val ( en skön eller annorlunda bild t.ex.) |
|
|||
|
|||
Dörrar! De e något visst med dörrar, i allafall med de Grekiska!
Cookie |
|
||||
|
||||
På dotterns dagis har de en blåmålad dörr som är klippt ur en kartong. Jag har inte riktigt lyckats få fram vad de får göra bakom dörren (man kan öppna och gå in) men hon blev väldigt upphetsad då hon fick höra att det finns massvis med blåa dörrar i Grekland.
Mvh Janérik (ja, jag vet att det var lite off topic men jag orkade inte hålla mej) |
|
||||
|
||||
Visst är det nåt visst med dörrar. Ofta även svenska dörrar faktiskt. De kan vara öppna och välkomnande. Men även stängd och välkomnande. Det syns liksom utanpå. Utom en vanlig brun lägenhetsdörr förstås. Den kan man inte göra så mycket åt. Får inte heller för den delen mer än att sätta upp en krans eller nåt liknande och hoppas att den får hänga kvar där.
|
|
|