|
|
|||
|
|||
Kato Daratsos
Hejsan!
Jag och min pojkvän ska åka till Kreta den 18 augusti i år. Vi ska bo på hotell Lotus i Kato Daratso och har lite frågor detta. - Kan ni rekommendera någon/några bra restauranger som finns i Daratsos, som har ett vettigt pris och god mat? - Vi tänkte åka in till Chania stad den 20 augusti, d v s på min 22- årsdag. Finns det någon bra restaurang/sevärdheter där? Något bra shoppingstråk?=D - Har ni tips på hur man enklast tar sig till sjön Kournas? - Hur mycket kostar vattenaktiviteter i Kato Daratso? - Hur är hotellet Lotus som sådan? Bra/Dåligt? Är det någon mer som åker till Kreta den 18 augusti, då med Ving? |
|
||||
|
||||
Sv: Kato Daratsos
Citat:
Det finns många bra restauranger i Chania, de bästa ligger inne i gränderna, på hamnpromenaden är de inte lika bra, även om läget är inbjudande. Shopping finns överallt i de gamla stadsdelarna av Chania. Du kan läsa mycket mer om Chania i forumet om Chania. Trevlig resa, och grattis i förskott! |
|
|||
|
|||
Tack så mycket
Tackar för svaret om den rekommenderade restaurangen samt att ni varnade för Taverna Enplo. Uppskattas! |
|
|||
|
|||
Hej!
Jag och min pojkvän ska också åka till Kato Daratsos den 18 augusti, med Ving. Dock inte samma hotell Erika |
|
|||
|
|||
Så trevligt, Jag addar dig på msn.
|
|
|