|
|
|||
|
|||
ospecificerat till Zakynthos
Heeej =)
Har en liten fråga, är det något här inne som har åkt ospecificerat till Zakynthos med Airtours? Undrar om ni har hamnat på bra hotell? tell me ? Vågar man boka ospecificerat? |
|
|||
|
|||
Sv: ospecificerat till Zakynthos
Hej!
Har bara åkt ospecat en gång och det var till Mallorca i slutet av säsongen och hamnade på ett av fritidsresors eget hotell som var jättebra! Min väninna har iofs åkt ospecat till Grekland ett par gånger mitt under högsäsongen och hamnade på hotell som var väldigt enkla. Nu åkte de ett sällskap på fyra pers och de delades. 2 hamnade på ett hotell och de andra två på ett annat. Men jag anser att om man inte har några som helst krav så hade jag absolut tagit en chansning för man vill ju inte tillbringa så mycket tid på rummet mer än på nätterna när man skall sova! Lycka till med valet |
|
|||
|
|||
Det enda som gör mig orolig är om man hamnar nära stranden
|
|
|||
|
|||
Varför skulle du vara orolig över detta. Jag hade å andra sidan varit orolig för om jag hade kommit vrål-långt från stranden. Men jag kanske missförstod dig?
K |
|
||||
|
||||
Har man några speciella krav på hotellets standard eller läge, ska man nog undvika ospecifierat...
/kimmen |
|
|||
|
|||
oj skrev fel, jag är lite orolig om man inte skulle hamna nära stranden hihihi
Senast redigerad av Despinaa den 2009-06-23 klockan 09:02. |
|
|||
|
|||
Hej!! Vi har åkt ospecificerat ett par gånger, både till spanien och grekland. Självklart är det en chansning men enda chansen att du ska hamna på ett skithotell är ju om resebolagets egna hotell är helt uppbokade vilka nästan aldrig händer. Oftats är det ju så att det är på de fina hotellen som det finns lediga platser och då blir man inkvarterad där. Vi har hamnat på både 4- och 5-stjärniga hotell när vi åkt ospec. Däremot kan man ju aldrig veta närheten till strand men själva standarden på hotellet brukar inte vara några problem.
Lycka till!! |
|
||||
|
||||
I högsäsong är chansen att hamna på ett riktigt bra boende inte lika stor. Räkna med enkel standard på en turistort. Kanske måste du också byta boende under resan då arrangörerna ibland flyttar på gästerna.
Eva |
|
|