|
|
|||
|
|||
Status på platanias i aug?
Jag och mina tjejkompisar har bokat en resa till platanias 13-20 aug nu i sommar, jag vet att det är lite i slutet av säsongen, så undrar lite om hur det är med klubbar och liknande i den perioden? är det mycket som har stängt?
tack |
|
|||
|
|||
Sv: Status på platanias i aug?
Vet inget om klubbar i det området,,men slutet av säsong är det absolut INTE!Ha en trevlig resa.
|
|
|||
|
|||
Det finns en hel del om man vill hålla igång i Platanias. Skulle hellre säga att det är mitt i högsäsongen.Inget är stängt. Har varit många gånger i Platanias o längtar ständigt dit.
Varmt som attan o varmt i havet. // Karin |
|
||||
|
||||
Håller med Karin om att det är mitt i högsäsongen, har varit där i slutet av September och även då var allt öppet !
Mvh Ludde |
|
|||
|
|||
tack alla! fick precis det svar jag ville ha! haha nu längtar jag mer än någonsin!
|
|
|||
|
|||
ska dit samma vecka med fyra pågar, låter toppen och höra att det är mitti högsäsongen, inte van o åka i mitten på aug direkt =)
Vilka klubbar/barer är att rekommendera då? |
|
||||
|
||||
Mylos, Eclipse, Tropical Club, Splendid (fast det verkar gå lite halvtaskigt för dom denna säsongen). Det har tydligen öppnat en ny klubb i Agia Marina också som snabbt blivit populärt bland grekerna. Så ni lär nog hitta ett eller annat trevligt ställe.
|
|
|||
|
|||
okaj, tackar för infon
|
|
|||
|
|||