|
|
|||
|
|||
Nu packas det
Ja så har det då äntligen blivit vår tur att börja packa.
På onsdag morgon 06.00 går planet från landvetter till Samos. Om allt går som det skall landar vi lokal tid 10.30. Efter smärre väntetider för att få väskor, hitta taxi osv, kan vi räkna med en första öl runt 12.00-tiden. Gamle Nisse avseglar 14.30 (nog) och ankommer Lipsi 18.30 (tillåt mig småle lite här). Fösta 5 dagarna skall tillbringas på Lipsi och veckan där på på kalymnos. Sedan är vi dgr på Samos innan vi flyger hem igen. Åse med familj (mindre än 35 timmar kvar) |
|
|||
|
|||
Sv: Nu packas det
Och jag glömde skriva att det skall li sagolikt, fantastiskt och underbart.
Åse |
|
||||
|
||||
Ha det så jättegott, speciellt på KalymnosDär behövs det verkligen lite fler turister
Riitta |
|
|||
|
|||
Trevlig resa
|
|
||||
|
||||
Önskar er en trevlig resa!
// Helén |
|
|||
|
|||
Trevlig resa !
|
|
|||
|
|||
Tack!
Jo vi skall ha det skönt. I morgon vid den här tiden har vi förhoppningsvis tagit den första ölen. Kanske har det slunkit ner en pita efter den långa resan också. Vi skall ha det toppen. Det enda som inte går att ändra på nu är bikiniformen hahaha Åse (19 timmar kvar) |
|
||||
|
||||
Välkommen till värmen! Bikiniformen ska du inte vara ledsen för, du är i gott sällskap, och i Grekland är det inte något konstigt med att man har lite former. Det visar ju bland annat att man är duktig i köket.
|
|
|||
|
|||
Då är jag väldigt duktig i köket hahaha
|
|
|||
|
|||
Här packas det också. På söndag åker vi till Lesvos.
Nya badtofflor skall bl.a ner i väskan i år. Trevlig resa önskar vi |
|
|||
|
|||
Åker med samma flyg (0600 från Landvetter) och samma båt (NK 1430). Vi fortsätter till Kalymnos fvb med NK till Astypalea torsdag.
Vi ses kanske på båten!! Har eventuellt på mig en Kalimera tröja. /pawik |
|
|||
|
|||
Nej men vad roligt. Då ses vi nog. Själv åker jag med man och tre tonåringar. Vi lär ju också synas med eller utan kalimera tröja.
|
|
|