|
|
|||
|
|||
Jobb på Kreta, helst i Platanias/Agia Marina
Hej
Jag heter Cecilia och är 18 år, bor i Stockholm snart i Visby! Jag åkte till Kreta för andra året i rad denna sommar och jag älskar verkligen ön! Jag tänkte höra om ngn har möjlighet att hjälpa mig att fixa jobb till nästa sommar, helst i Platanias/Agia Marina? Jag vill helst jobba i en butik eller bar/nattklubb restaurang går bra det med! Tack på förhand! |
|
|||
|
|||
Sv: Jobb på Kreta, helst i Platanias/Agia Marina
Hej!
Vad kul att det är någon som har samma tanke som jag inför nästa sommar! Jag skulle också uppskatta tips och råd vad det gäller jobb, boende och vad man ska tänka på innan man åker dit. Jag är 18 år och fyller 19 i början av nästa sommar. Även jag kan tänka mig jobb inom affärs-/restaurangbranchen, men jag blir nöjd med det mesta. Kram Martina |
|
|||
|
|||
Jag glömde säga att jag också skulle vilja jobba i området mellan Kato stalos och Platanias.
|
|
|||
|
|||
Verkar inte som någon har nå tips :P men jag har ganska många vänner där nere nu som säkert kan hjälpa oss... Har du msn eller facebook så kan vi prata mer? du kan adda mig på msn: maaarabou@hotmail.com eller på Facebook: Cecilia Julin Network: Sweden
|
|
||||
|
||||
hej på er.
sök på Eclips ett mycket upskattat ställer för dem i er ålder. fast jag också varit dit (gamling jag) där jobbar just nu en kille jag känner från karlstad som tycker det har varit helt ok att jobba där. sen kan dom behöva någon till Dielefsis bar och disco. googla så får du upp dem. sen har vi ju Tropicana som jag inte känner till annat än att en tjej härifrån slutade fort där för chefan var jobbig!! vad som det handlade om entligen vet jag inte. till sist så kan jag också nämna Splendid som körde med mycket karaoke nu sommar, alla dessa finns i Platanias. sök redan nu för det är så många som redan frågar om jobb. lycka till...myssa |
|
|