|
|
||||
|
||||
Bilhyra i Tsilivi
Jag och min sambo är på väg ner till Zakyntos för två långa o sköna
veckor av sol o bad. Vi kommer att bo i Tsilivi på Hotell Jupiter. Vi har tänkt att bara slappa o ta de lungt första veckan, för att den andra utforska ön med bil. Har tittat runt här på Kalimera men tycker inte att jag har sett något om vad det kostar eller om det finns några bra (eller mindre bra) uthyrare. Vi åker ner 11/8. Tacksam för svar..... |
|
||||
|
||||
Sv: Bilhyra i Tsilivi
Jag åker med Airtours och genom dom kunde man hyra bil i tre dagar från 1480 kr. Jag skulle föredra att hyra en jeep, då kan man utforska mer. Vet ej vad det kostar. Men det går säkert att googla fram.
|
|
|||
|
|||
Vi är just hemkomna efter två veckors fantastisk vistelse på ön!
Hyrde bil hos Pharos, men som vi har sett det spelar faktiskt ingen roll vilken uthyrningsfirma man går. Priserna blir ungefär det samma. Eftersom vi hyrde bilen för 7 dagar, fick 10% rabatt, och en i praktiken extra dag free of charge. Alla bilar duger, eftersom det går inte köra fort på serpentine vägarna men Suzuki Jimmy var trevlig utan tak.Då kan Ni slippa AC-n. Cheers Szinbi Senast redigerad av Kalimera den 2009-08-05 klockan 15:26. Anledning: Reklam |
|
||||
|
||||
Man får tacka för svaren.
De blir väl att göra som vi brukar, gå runt o jämföra och välja de som har de helaste o renaste bilarna..... |
|
|