Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Joniska öarna > Zakynthos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-08-19, 15:13
Sapho Sapho är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2007
Standard Zakyntohos

Åhh nu har vi bokat resan! Ni som varit där berätta : ) Vi ska åka på en ospecad resa dock med garanterad pool.. Vill inte hamna i värsta nattlivet utan bara lugn och ro.. Avskilda badvikar, tips? Mat?
Svara med citat
Gammal 2009-08-19, 19:17
Irene53s avatar
Irene53 Irene53 är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2009
Standard Sv: Zakyntohos

Vi kom precis hem från Tslivi.En ganska stor badort i våra ögon större än vi trodde. Hotellet( Jupiter) vi bodde på låg en bit från stranden men det var inget problem.Stranden var långgrund fin sand ca 1.5 km lång.Där tillbringade vi dagarna med att sola på fm. Em under parasollet med en god bok.Därimellan en promenad på stranden Nattlivet för vår del var en god middag sen något gott att dricka på någon bar.Vi trivdes.Åker gärna tillbaka.
Svara med citat
Gammal 2009-08-23, 19:59
nina_77s avatar
nina_77 nina_77 är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2008
Standard Sv: Zakyntohos

Undvik Laganas så är allt annat bra :-) Jag har nyligen kommit hem från Argassi. Bra priser på mat och dryck, Det finns fina stränder runt hela ön... Just nu har de problem med bränder men det är mest på nordvästra sidan där inga turistställen ligger. Hoppas ni hamnar utanför laganas för där var rätt vidrigt. Proppfull strand och bara fulla ungdomar och vuxna. Rätt livat kan jag tänka. Jag bodde själv 1 v i Laganas för 9 år sedan och då var det rätt ok, men nu verkade det helt galet....
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:40.