![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Är det någon som känner till hur ofta och hur sent på kvällen bussarna
går till och från Massouri? Går det bussar från Färjehamnen eller finns det ett busstorg? |
|
||||
|
||||
![]()
Bussarna går bakom huset med röda kupolen. Lätt och hitta
![]() Har inte koll på den sista bussen, men kl 21 gick det en för ett år sedan ![]() ![]() Bussbiljetten kan man köpa i affären intill busstationen. Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Mvh Janérik |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
På tavernaene får man gjerne lov til å plassere bagasjen for en stund. - Jeg har gjerne tatt en taxi, det koster ikke mye. Dessuten, vil du ta buss og alle sitteplassene er besatt, får man ikke bli med. Så det lønner seg å væe ute i god tid! Kanskje Monica P kan si noe om busstider? Hun bor jo på øya. |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Rujo! Pa sommaren gar det massor av bussar men jag vet inte nar den sista gar, ska kolla. Nu i sommar har man flyttat andstationen precis till hamnens borjan, det lag en gronsaksaffar dar, och sen stannar bussen pa de vanliga stallena forstas. Biljetter finns i kiosken och lite overallt pa olika affarer bortover.
|
|
||||
|
||||
![]()
Enligt en turlista jag fick nyss och som ska galla en bit in i oktober gar sista bussen till Masouri 22.30, vander i Kasteli 23.00Det ar imponerande 18 turer under dagen den vagen varav fyra gar anda till Emborio.
|
|
|||
|
|||
![]()
Busstransporten er veldig bra på Kalymnos synes jeg. Vi bruker mye buss.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
svettigt att knalla runt med bagage och leta. Inga biljetter säljs på bussen om jag förstår Er rätt. Nu börjar nedräkningen - 6 dagar kvar. |
|
||||
|
||||
![]()
Jo då, bussarna gick från början av Färjepiren. Alldeles utmärkt. Bra turtäthet och höll avgångstider.
|
![]() |
|
|