|
|
|||
|
|||
Bokat o klart!
Så är nästa års Karpathosresa bokad! 26/8 -10 river vi av kapsylen från den första, kalla Retsinan (som kanske får sällskap av någon mer under två veckor). Vår hotellvärd på Blue Bay informerade oss om att Apollo drar ner ganska kraftigt inför nästa sommar, ca 150 sängplatser/vecka. Risk för färre flygstolar också, kanske? Hur som helst, alltid skönt att ha en Karp-resa att se fram emot!
|
|
|||
|
|||
Sv: Bokat o klart!
Men... hur och med vilken resebyrå har ni bokat då?? Jag kollar dagligen eftersom vi också vill boka fast anlända veckan innan som vanligt....
Vi har kollat med "vår" hotellägare och det hotellet kommer inte Apollo att ha,men eftersom vi vill bo just där så får man hitta andra lösningar på resan dit troligen MVH Marouli |
|
|||
|
|||
Vi har bokat med Apollo på nätet, släpptes i förrgår! Lycka till med din bokning!
|
|
||||
|
||||
Fick ni veta varför?
|
|
||||
|
||||
Citat:
Karin som alltid längtar ner |
|
||||
|
||||
Kanske inte så lätt att hitta flygstol heller,men då kan man ju åka till Rhodos och ta ett flyg till Karpathos därifrån.
|
|
|||
|
|||
Skall vi slita av kapsylen på Retsinan tillsammans? Vi har oxså bokat, 333 dagar kvar. Tänk vad tiden går fort när man har något trevigt att vänta på. Men lite uppvärming i Thailand först när det är som kallast hemma. Det är riktigt som Islandshorse skriver att det kommer att bli en kraftig neddragning av platser till Karpathos nästa år. Det verkar som det är förväntat en nedgång med resandet?? Informationen fick vi från hotellägaren på Blue Bay.
Katt-parthos att längta till. |
|
||||
|
||||
Citat:
Tyvärr drabbar det ju oss som försöker vara lite "ekonomiska" och hitta billiga restresor och även ordinariebokningar till låga priser. Jag tycker mig ha märkt en dramatisk skillnad även på enbart flygstolar, hos såväl charter som reguljärflyg. Men ............. .......... vi som lever nästan dagligen med Kalimera har ju åtminstone fördelen av att fånga intressanta bokningstips från våra Kalimera-vänner. Det gör ju att vi har all anledning att både ge och kolla bokningstips oss emellan på Kalimera. / Mats |
|
|