|
|
|||
|
|||
Kalimeror????
Hej alla Kalimeror som jag träffade på Bourtzi i september.Hoppas ni har det bra i höstrusket...de e väl bara att börja planera nästa Greklandsresa eller hur!?Blir det Skiathos för några av er tro...Jag sa ju att det inte blir så för mej...men men man är inte bättre än man kan ändra sej.Jag tror jag reser ensam nästa år,det e faktiskt skönast...och SJÄLVKLART blir det Skiathos men när har jag inte bestämt än!!!
Ha det så bra allihop så hoppas jag vi hörs av här på "forumet" snart... |
|
||||
|
||||
Sv: Kalimeror????
Hej Skrutt..an! Precis som jag skulle svara dig så hände något med datorn. Det är så att han (datorn) inte gillar mig, gör allt för att djäklas, så nu är det krig!
Efter en längre tids psykningar har han nu övergått till fysiskt våld ...skickar ut några slags strålar som gör att mitt ansikte hettar och är rött (känns som om jag suttit för länge framför en kvartslampa). Just nu vet jag inte vad som hänt, han släpper överhuvud taget inte in mig ...antingen är han i koma eller så är han stendöd. Därför sitter jag nu på ett studieförbund och skriver. Om jag nu fortsätter skriva så kommer säkert allt att försvinna, därför slutar jag nu men återkommer om några monuter. |
|
||||
|
||||
Minuter skulle det vara. Här mår vi utmärkt! Självklart blir det resor även nästa år. Tyvärr inte Skiathos eftersom de två senaste resorna bjöd på dåligt väder ...men om några år kanske.
I maj tar jag nog en sista minuten resa eftersom det då är som billigast. Däremot septemberresan planeras långt i förväg. Funderar på att luffa .. men än är inget bestämt. November är ingen upphetsande månad, vore det inte roligt att träffas ...ha en miniträff ... lite mese ... Retsina ...Ouzo ? Lilla sjöborren |
|
|||
|
|||
Blir lite orolig när så många skriver om dåligt väder när det gäller Skiathos. Är det vanligt?? Har precis bokat 2 första veckorna i september, brukar det inte vara sol och varmt då???
Anna |
|
|||
|
|||
Hej...du blir säkert inte besviken!!! Förra året åkte jag ner den 21sept och det regnade VARJE dag...förra året åkte jag den 14 september och det var helt ok väder! Visst e det lite osäkert i slutet på säsongen men det är underbart att vara på Skiathos och du kan ju INTE få regn varje dag...Jag tänker mej dit i september i alla fall...Lycka till och Du vi ses där
|
|
|||
|
|||
Jag menade förstås att jag var där den 14 sept i år...
Citat:
|
|
||||
|
||||
Anna! Jag har varit på Skiathos tidigare och haft toppenväder. Oroa dig inte ...och det är en underbar ö.
Lilla sjöborren. |
|
|||
|
|||
ok, ska försöka att inte oroa mig. Första veckorna i september är ju inte direkt slutet av säsongen i Grekland... Vi brukar alltid åka i sept och har haft underbart väder. Men i år var vi på Lefkas och hade si så där väder, det ligger ju oxå ganska högt upp i Grekland. Men det var väl skitväder lite överallt då lät det som, öar och turkiet som dränktes av regn. Man kan ju aldrig veta men vi hoppas på sol i 2 veckor och en medeltemperatur på 29 grader står det på Airtours
Anna |
|
|||
|
|||
Hej Anna....vart tänker ni bo??? Oavsett väder så kommer du (ni) få det underbart på min underbara ö.Men jag tror att vädret blir bra eller som man säger "det finns inget dåligt väder,bara dåliga kläder"...
Man kan ju bara sitta och njuta med en ouzo el. kaffe nånstans och titta på folk...Jag längtar till Skiathos hela tiden.Och jag vet ju att man kan ha det underbart trots regn o rusk en hel vecka. Vi ses där!!! |
|
|||
|
|||
Hej!!
Vi kommer att bo på Galini Suites vid Megali Ammos!! Och vi har tre barn med oss så det är bada som gäller!! Anna |
|
|