![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
På Plats No 10 i religiösa Grekland, är rentav genial. Prästen som repesenterar religionen och skylten som repesenterar vetenskapen.
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Prästen pratande med damerna (?) hamnade precis utanför pallen hos mig.
Härlig bild! De andra tiorna var värda sina platser också. Grattis! Ivi |
|
|||
|
|||
![]()
En av bilderna fick poäng av mig....
![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Men bilden mitt Grekland fick en röst, trodde dock att det skulle placera sig lite högre upp. ![]() GRATTIS till Er alla tre till plats 10. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Barbro ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack så mycket!! Hihi, det hoppades jag med. MEN jag är tok glad och lycklig för en topp tio placering iaf! :-)
// Annette |
|
||||
|
||||
![]()
Så var det här också, tyckte bilden var fin, men rösten hamnade hos en annan präst.
Hiihhihii du hann före mig ...precis vad jag tänkte skriva ![]() ....fast jag tänkte ett par gånger extra innan jag röstade. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
I Kategorin religiösa så verkar det fan ta mig va samma präst som tog platserna 9-10 eller vad säger ni ![]() Mvh! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ah, ingen av mina bilder än, måste betyda att jag placerar mig bra i år
![]() Än är det inte eller någon av bilderna jag röstat på som har publicerats, väntar nu med spänning på att få se resten... Tick tack... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Du menar för att det är en äldre herre, klädd i svart och med långt skägg ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Två av niorna fick röster av mig, dörrarna och prästen. Fina bilder
![]() Prästen är så fin, det där sneda solljuset skulle försämra en annan bild men i det här fallet förstärker det den religiösa innebörden. Smart ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag röstade också på prästen som vandrar i motljuset och även på den jättefina åttondeplatsen med ljusen mot det färgade fönstret idag!! Grattis!
//Stina ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mycket präster blir det
![]() Jag inser när jag ser vilka som fått röster att jag nog skickat in fel bild i den kategorin ![]() Grattis till dagens vinnare också, fina bilder ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu kom ett par av de bilder jag röstat på, minsann! "Mitt Grekland" och "Dörrar", fast jag hade satt den dörren på första plats...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men nu är det ju endast den (i mitt tycke) bästa bilden med en präst inblandad kvar...
![]() Citat:
![]() Grattis från mig också! ![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Fast lika ofta känner jag mig som ett ufo och tänker "hur fasen kunde de rösta på DEN?" Men det är väl så det ska vara ![]() Det är hur som helst jättespännande att kolla placeringarna varje dag ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Dörren som kom på plats 8 har jag röstat på. Det var häftig tyckte jag. Grattis
![]() Mvh Ann |
![]() |
|
|