|
|
||||
|
||||
Georgiopolis?
Goda vänner med två barn 3,5 + 2,5 år, letar resa till Kreta i Maj. Jag föreslog Georgiopolis men har ingen koll på hotellen, De vill ha pool och barnvänlig strand nära hotellet. Gärna tipps på restauranger också!
de har kikat på "romantica" och "Pilot beach" med Apollo. Vad tror Georgiopoilisproffsen om de hotellen? |
|
|||
|
|||
Sv: Georgiopolis?
Hej litentuva! Ett helt ljuvligt barnvänligt hotell med stor pool,nära strand,fin trädgård och jättetrevlig personal är corissa beach och det är också med apollo!Det rekomenderar jag varmtÅÅh vad fint det är i georgiopolis Ha det bra.
|
|
|||
|
|||
Hej igenGlömde tillägga att stranden nedanför corissa beach är jättefin och långgrund
|
|
||||
|
||||
Har kompisar som bott på Corissa beach och varit supernöjda Har stannat till med transferbussen på Pilot Beach och de som kliver på där ser inte ut som familjer Ser ut som om de inte är "medelinkomstagare" heller... Skulle inte välja det hotellet med småbarn tror jag.
Malin |
|
||||
|
||||
Tack för tipsen! Någon restaurang som inte bör missas?
|
|
|||
|
|||
For Moussaka: Georgias home cooking, for gyros og gyrostallerkner: Taverna Platia.
|
|
||||
|
||||
Pizzeria Rodaria har inte bara jättegoda pizzor utan mängder av grekiska specialiteter.
Det är nog inte för inte, som vi ser prästen med anhöriga sitta vid långbord och njuta av maten! Manoussos är också ett favoritställe. Deep Blue sea är mysigt, vänligt och har vällagad mat! |
|
|||
|
|||
Joppan här!
Glöm Pilot Beach om du inte har väldigt tjock börs, fint men dyrt och lite för långt från byn om ni har småbarn. Corissia beach ligger bra till i byn, nära till allt, stort poolområde på andra sidan många bra restauranger överallt i byn. |
|
||||
|
||||
Tack så jättemycket för tipsen men mina vänner bestämd sig för Agia Marina den här gången (fast jag propsade verkligen på Geo!)
|
|
|||
|
|||
Hej!
Synd att du förlorade, ni kan ju hyra bil och ta er en tripp till Geo och bada och äta lite lunch så dina vänner får se vad dom går miste om!! Man hör av folk som inte har varit på Kreta förut tror att det är Chaniakusten som gäller, personligen är det inte min grej, vi har bott där 1 gång, hamnade i Agio Apostoli när vi tog en extraresa på hösten. Tycker små byar är mysigare. Joppan |
|
|