|
|
|||
|
|||
Under 200 dagar
Hurra, nu har vi kommit under 200 dagar till vår avresa till Rethymnon.
|
|
||||
|
||||
Sv: Under 200 dagar
Citat:
Det tickar på, vi har 128 |
|
||||
|
||||
Trettionio dagar!
Arne och Birgitta |
|
|||
|
|||
Lyckostar. Härligt att åka nu när vi har sån kyla här i Västerbotten
|
|
|||
|
|||
Vi reiser til Rethymnon i juni ( og i august til Tilos) Jeg ser av tidligere innlegg at dere bor på Ilios. Har dere rom med havutsikt? Jeg tenker på om det ikke er mye trafikkstøy?
|
|
|||
|
|||
Citat:
Visst blir det mer ljud mot gatan men havsutsikt är ju inte fel heller Lissi -189 dagar från Tinos och 56 dagar från Mallorca! Senast redigerad av Lissi den 2010-02-23 klockan 11:01. Anledning: Tillägg |
|
|||
|
|||
Citat:
Längtar men det återstår 199 dagar för oss |
|
||||
|
||||
Heltvisst ska det bli skönt att komma iväg. I morse, när jag steg upp vid pass 06.00, då visade termometern minus 30 grader. Ett rent rysansvärt klimat att leva och verka i.
Arne |
|
|||
|
|||
Hej imorse kl o8oo hade vi 12gr kl 10oo 18 gr kaffe på balkongen vi åker hem om 38 dgr hoppas att snön o kylan försvunnit då Hälsn fr ett soligt Kalamaki,
|
|
||||
|
||||
59 dagar till Kalives och 183 till Karpathos. Det tar sig sa mordbrännarn osv.
|
|
||||
|
||||
Men vad härligt Vi har 111 dagar kvar idag. Men det går väl fort när det blir vår snart (om det blir vår i år..).
|
|
||||
|
||||
102 dagar tills planet lyfter mot Kreta och Rethymno! Enkel resa!
Yanna som nyss bokade resan! |
|
||||
|
||||
I dag har jag 26 dagar kvar till min avresa till Rethymnon. Pratade med mina vänner igår, som berättade att valnötsträden är i full blom! Längtar som en tok...
|
|
||||
|
||||
Åhhh, Låter härligt
96 dagar kvar för mig tills jag FLYTTAR till Rethymnon |
|
||||
|
||||
Citat:
Yanna |
|
|||
|
|||
85 dagar till 3 veckors billuff på Kreta!
|
|
||||
|
||||
71 dagar kvar till resan "hem" till "Georgetown"
Lena |
|
||||
|
||||
Härligt med alla dessa nedräkningar till paradiset.
Själv vet jag inte HUR många dagar det är kvar tills jag åker ner, men ATT jag ska åka ner är bestämt sen jag lämnade Rethymno den 24:e oktober efter 4 månaders jobb där.. |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Har saknat Kalimera också, men tittat in någon gång ibland utan att göra avstamp efter mig dock. Tanken var faktiskt att rapportera på något sätt när det visade sig att jag fick "fast" jobb på ett hotell i början av juli i Rethymno, men blev dessvärre helt enkelt inte av vilket jag ångrar såhär i efterhand! Men iaf.. jag jobbade som "allt-i-allo", på ett hotell i Rethymno vid namn Marilyn, för att beskriva det mycket bra. (Blev f.ö nästan 4 månader sammanlagt, och 4 månader + 1 dag på Kretensisk mark) Jag stod i baren, tog betalt för solstolarna på stranden, gjorde rent poolen, lagade lättare luchrätter som t.ex pizza och toast, satt i receptionen, hjälpte ägarens Mamma med städning när tid gavs och fick även vara med om att röja ur en Mycket stökig källare till hotellet när det gick mot sitt slut i mitten av oktober! Ska även tilläggas att jag träffade litentuva med hennes härliga familj och Athanasia här från Kalimera i somras.. minst, vet ju inte hur många jag teoretiskt sätt sprang på.. Så.. för att återgå till tråden.. lutar det mot att det blir avresa tillbaka ner till Kreta när jag hunnit se några Allsvenska matcher med Blåvitt på läktarna här i vår.. Slutet av april/början av maj lutar det åt just nu! IngegerdN: Underbart att få uppleva påsken på Kreta, njut lite för mig med. Och trevlig resa forstås! Senast redigerad av martinifk den 2010-03-08 klockan 03:32. |
|
|