|
|
|||
|
|||
Antonis Remos i Stockholm
Några påstår att de har fått information om att Antonis Remos
kommer till Globen-Annexet 22/10. Någon som har hört det ? Hör gärna av er ! |
|
||||
|
||||
Sv: Antonis Remos i Stockholm
|
|
|||
|
|||
Jag har kollat med Globen.
Annexet är preliminärbokat 22/10 men inget definitivt ännu. Arrangören har till alla som har varit på Despina Vandi konserten mailat följande: (Jag har redan anmält mig) Hej ! Efter Despina Vandi försöker vi arrangera flera konserter med Grekiska artister. Det blev tyvärr inte möjligt att ordna någonting sista månaderna men som det ser ut så kommer Andonis Remos till Stockholm i höst. Förmodligen på Globen-Annexet Fredagen den 22/10. I syfte att göra en liten marknadsundersökning önskar vi att få in intresseanmälningar. De som anmäler sig redan nu kommer att få förtur när biljettförsäljningen startar förmodligen i början på Maj. Biljettpriserna kommer att variera från 360 till 520 kr Så svara gärna på denna mail och tala om att ni önskar komma till konserten och hur många pers. Anmälan är inte på något sätt bindande Med vänliga hälsningar. Quality Entertainment info@qentertainment.eu |
|
||||
|
||||
Anmält här också.
Karin fjärde gången gillt? |
|
|||
|
|||
Tjohooo.... härligt!!!!
|
|
||||
|
||||
Jaha,måste han komma just när jag troligtvis är på Karpathos och plockar oliver
Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
||||
|
||||
Det kanske inte blir någon olivplockning nu när Cityairlines inte skall flyga till och från Aten Då blir det ju dyrt och ta sig till och från Karpathos
Kanske det blir Remos i stället då Riitta |
|
|||
|
|||
Är det nån som hört nåt?
/Helena som längtar o hoppas |
|
||||
|
||||
Mailade dem och frågade för en vecka sen. Fick till svar att det inte verkar som om han kommer. Definitivt besked kommer senast 13 augusti. Väntar, hoppas och håller all mina tummar.
Lena |
|
|||
|
|||
Åh nej... hoppas, hoppas, HOPPAS!
|
|
|