|
|
|||
|
|||
Olympic air går att boka igen!!!
Tjoho!
Har just bokat från Aten till Paros i maj för min gamla mamma och mig!Så nu kan man i alla fall boka inrikesflygbiljetter i maj månad med Olympic air till en massa småöar som t ex Milos, Naxos, Astypalea m m. |
|
||||
|
||||
Sv: Olympic air går att boka igen!!!
Ikaria lyser fortfarande med sin frånvaro, men jag håller tummarna för att vår biljett kommer att vara giltig på avresedatum 12 juni... Auktionen var nu i slutet av mars har jag för mig.
Bea Och precis när jag skrivit detta och håller tummarna för allt tygeln håller, så ringer mobilen och säger att Olympic lägger ner Ikaria-rutten. Blä. Så nu blir det att hålla tummarna för att Aegean fortsätter rutten då. Senast redigerad av Bea den 2010-03-11 klockan 08:25. |
|
|||
|
|||
Oh vad tråkigt att höra! Allt känns himla gungigt i år.
Men jag håller också tummarna för Ikaria med Aegean! Ikaria kan väl inte helt vara utan flyg tycker man. Eran resa via Budapest o Milano verkar jättespännande |
|
|||
|
|||
Citat:
Nye Olympic har lagt ut tider i flere omganger. Rutetidene til f.eks. Syros for april mai, juni etc ble lagt ut 22. januar. "Gamle" Olympic hadde morgenfly 3 dager i uken, nye O. flyr tur/retur alle dager om ettermiddagen (Syros). Stephan |
|
|||
|
|||
Flyg till ex. Paros & Milos ligger nu publicerade åtminstone in i augusti (har inte tittat längre fram)
Inga flyg till Ikaria finns publicerade. källa: Amadeus World Wide Reservation System |
|
|