|
|
||||
|
||||
Bra priser nu på Inrikesflyget
Jag erhöll i dagens epostskörd meddelande från såväl Aegean Airlines som Olympic Air. Bolagen lägger nu ut ett stort antal billiga flygbiljetter på vissa utvalda inrikes destinationer.
Biljetterna ska bokas nu i vår och gäller hela sommarsäsongen fram till sista Oktober. Priserna ligger i intervall 33-45€ pp enkel resa. Vi bokade nyss tvenne flygstolar Samos- Athen den 16 Oktober och hamnade på 43€ per person allt inklusive med Olympic. Arne Med 17 dagar kvar till vårens Kretaresa |
|
||||
|
||||
Sv: Bra priser nu på Inrikesflyget
Och vi fick fyra enkel åt andra hållet, Athen - Samos, 153 €. Vi väntar inte på nya Ikaria-flygtider, inte när det blev så här billigt till Samos.
Bea |
|
|||
|
|||
Verkar tyvärr inte gälla Kykladerna. Paros och Naxos är dyra, Naxos 63 eur i början av juni. Tyvärr endast en avgång om dagen till Naxos också.
|
|
|||
|
|||
Det va kul med inrikesflygen...tills jag konstaterade att det blev en hel del mer när man lägger till skatter och avgifter (givetvis)...så det får väl bli båt ändå tyvärr.....
|
|
|||
|
|||
möjligtvis inte paros och naxos men santorini upplevde åtminstone jag fick del av de billiga priserna
|
|
||||
|
||||
Vi har billetter Mykonos - Athen 1.mai
- betalte 25 € pr pers (5 + 20 skatt) det er r å billig, m e n , nå er det jo tvilsomt om vi får bruk for dem...... |
|
|||
|
|||
Jo ni kommer nog iväg.....Ge inte upp hoppet än!
Lissi |
|
|||
|
|||
Vad är billigt eller dyrt? Jag har en biljett från Paros till Aten på Hemresedagen för 625kr. Billigt och bekvämt enligt mej! Kommer till flygplatsen fyra timmar före hemflygets avgång, slipper tråckla med färjetider och kan dessutom sova i säng natten före på trevlig ö! Helt ok!!!
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Är det någon som har tips på vad man kan göra när man väntar på inrikesflyget på Atens flygplats? Vi har ca 4,5 timmars väntan och det vore skönt att slippa sitta och vänta på flygplatsen hela tiden. Några bra tips?
|
|
||||
|
||||
Citat:
// Helén |
|
|||
|
|||
Vet du hur lång tid det tar? Är det tunnelbanan som gäller då?
/Sussi |
|
||||
|
||||
Citat:
// Helén |
|
|