|
|
|||
|
|||
cykling...
funderar på att cykla från pythagorion till vathy tur och retur i sommar... vilken väg ska man välja? den österut är väl kortare?
jag har åkt buss västerut förbi flygplatsen och upp i bergen mot vathy... den är nog alltför backig... men den västerut - den borde väl vara enklare att ta sig över... eller? |
|
||||
|
||||
Sv: cykling...
Cykla på Samos låter tufft, men inte omöjligt om man har kondition. Första året vi var på Samos såg jag en cyklist, förutom barn och vuxna som cyklade genom byn Votsolakia som är ganska flack.
/Aina |
|
||||
|
||||
Visst är det så, den västra delen är inte alls lika backig.
|
|
|||
|
|||
ehh...
det blev nog lite fel på väderstrecken... mitt inlägg ska ju vara så här: funderar på att cykla från pythagorion till vathy tur och retur i sommar... vilken väg ska man välja? den österut är väl kortare? jag har åkt buss västerut förbi flygplatsen och upp i bergen mot vathy... den är nog alltför backig... men den österut - den borde väl vara enklare att ta sig över... eller? kalimera... det är alltså den österut som inte är så backig? |
|
||||
|
||||
Även jag fick hjärnsläpp, det är vägen österut som inte är så backig.
|
|
||||
|
||||
Stor bred, fin väg hela vägen, fast ganska mycket trafik. Både uppför och nerför, men med många växlar på cykeln går det säkert jättebra!
|
|
|