![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Grattis!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Intressant, Janne! Undrar om ministern för turism och kultur fattar vilken PR du gör? En liten orden eller så kanske skulle vara på plats.....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis och lyckoönskningar till Kalimera
![]() Enigma som är ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag förstår att Du hade hoppats på en gratisresa till Aten. Det hade Du verkligen förtjänat!!! ![]() Tänk så man uppskattar Kalimera mer och mer. Vilka vänner och kontakter man fått tack vare Kalimera! Idag kl 14.45 grekisk tid så gick jag in och kollade webcam över Tinos hamn som jag gör nästan dagligen. Gissa vad jag såg??? Jo Nikoleta med sitt mörka hårburr på väg från sin bil med skylten under armen på väg mot en färja som skulle lägga till...HÄFTIGT!! Jag skrev mesamma och frågade om det verkligen var hon i rosa tröja och vita jeans som varit där vid den tiden och det VAR det ![]() ![]() Lissi Enigma: Hur hände detta??? Jag känner verkligen med Dig! ![]() Senast redigerad av Lissi den 2010-05-15 klockan 17:01. Anledning: Tillägg |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis
![]() Yeasou&Moster |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis från mig också.... och lyckönskningar om minst lika många till...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() //Kikh |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg GRATULERER også s å mye
![]() Tusen takk for a l l GLEDE ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis!
![]() mvh.ulf ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
GRATTIS Janne och Kalimera! Tänk vad tiden går fort när man har roligt! Hoppas att det blir många år till! /Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis
Du har gjort ett fantastiskt arbete med Kalimera ![]() ![]() ![]() önskar allt gott, Marielou |
|
||||
|
||||
![]()
STORT GRATTIS TILL TONÅRINGEN
![]() ![]() ![]() ![]() (Hoppas vi slipper tonårsfasonerna bara ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kalimera är en guldgruva och även jag har fått vänner genom Kalimera, för att inte tala om alla tips och idéer jag hämtat här!
Och om man Googlar på något med grekisk anknytning vad kommer högst upp i träfflistan då? ![]() Så GRATTIS till tonåringen! Må du leva länge länge!!! ![]() Yanna |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis, grattis! Också jag har fått mitt liv berikat genom Kalimera - resetips, vänner, matrecept!
Förr var jag en vanlig turist, nu är jag kalimeran! Kalimerist? Kalinågot... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Man får gratulera till ett jättebra reseforum, tonen här är väldigt hjärtlig och varm.
Hoppas på många år till önskar Monica |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis lilla Kalimera.
Ha en bra födelsedag. ![]() /pawik |
|
||||
|
||||
![]()
Bra jobbat under dessa år. Alltid lika roligt att läsa på KALIMERA.
Vänta nu på myndighetsdagen. Chras |
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS!!!
![]() |
![]() |
|
|