|
|
||||
|
||||
eurovision
Heja Anna, håller tummarna i kväll !!
|
|
||||
|
||||
Sv: eurovision
Hej Anna! Jag håller också tummarna för dig!
|
|
|||
|
|||
Jag har kommit på att Schweiz är bra!
(lite malplacerad kommentar kanske... Anna är också bra) |
|
||||
|
||||
Den tyckte jag var en av de sämre. Men det finns nog en låt för alla
|
|
|||
|
|||
Är en sucker för allt som är på franska bara
|
|
||||
|
||||
Franska är vackert, men inte den låten!
Jag håller på Anna, men tyckte Danmark var bra också! |
|
||||
|
||||
Danmark är min favorit
Riitta |
|
||||
|
||||
Så många dåliga låtar som gick vidare.
Nu hoppas jag på Danmark i finalen! |
|
||||
|
||||
Uj, så många skrikande fruntimmer som gick vidare! Och så'n mycken falsksång!!! Av de tio som gick vidare tyckte jag bäst om Rumänien och Turkiet.
Karin |
|
|||
|
|||
JA, precis så tänkte jag också, den som skriker högst vinner. Vist har väl SÅNGKVALITEN varit bättre förr??
Även om jag inte alls har trott på Annas låt överhuvudtaget så tycker jag att hon gjorde ett bra framträdande. Jag hoppas verkligen att hon inte får skäll av svenska folket och media nu. Hela detta jippo är ju bara en trevlig fars! Lissi - som gillade Rumäniens bidrag |
|
|||
|
|||
Jag håller på Danmark och röstade även på dom igår. Nu blir det fler röster på lördag. Fast Norge är också bra. Israels låt förstår jag inte att folk håller på.
Men smaken är ju olika |
|
|||
|
|||
Håller HELT med. Man fick ju för fasiken hålla för öronen halva programmet.
|
|
|||
|
|||
Jag är inte alls förvånad över att Anna inte gick vidare, sämsta låten Sverige bidragit med (möjligen var Martin Stenmarks "Las Vegas" sämre). Själv tycker jag att Vitrysslands bidrag från första semifinalen är klart bäst, men det beror inte på att Robert Wells är med. Men visst skulle det bara kul om en svensk vinner
//Ingela |
|
|||
|
|||
Älskar Anna o hennes låt, men nu får jag med gott samvete heja på Lena från Tyskland imorgon. Turkiet är också en favorit till topplacering.
//Inger- som även kan tänka sig att hejja lite på Belgien, Norge o Danmark |
|
|||
|
|||
Jag tyckte inte om Sveriges låt överhuvudtagen så jag är inte besviken över att "vi" inte gick vidare. Israels låt är ju helt klart bäst!
Hälsn K - som hoppas att nästa års tävling kommer att vara i Jerusalem |
|
||||
|
||||
Jag har verkligen försökt och fatta det fina med Israels låt, men har inte lyckats
Kommer inte och se finalen för är på resande fot då Riitta |
|
|||
|
|||
Tja, vad ska man säga mer än att det blir en bojkott av ESC finalen - MEN tycker däremot det är intressant att de svenska bidrag som gått vidare för andra länder inte lyckades kvala in i Sverige Hur tänkte Björkman & gänget där ? Spel för gallerierna verkar det som......
Trots detta "fiasko" önskar jag er en trevlig helg o glöm nu inte fira mamma på söndag |
|
||||
|
||||
Inte jag heller,jag känner absolut noll för den låten...,
|
|
||||
|
||||
Citat:
Karin som inte ser någon anledning att INTE se finalen, det är ju show i kubik! |
|
||||
|
||||
Visst ska man se spektaklet, är ju årets cirkus, med eller utan Sverige! Men lite konstigt att vi inte är med. Får heja på våra nordiska grannar istället.
|
|
|