![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hejsan! Har lite frågor om hotell Villa Alexis i Megali ammos. Jag och min sambo ska åka dit i sommar. Vi ska bo i en lägenhet med terass, e det någon som vet vilken terass som är bäst så vi vet hur vi ska önska??Vi vill ha kvälssol och i mitten av området, inte helt öde på kvällen (typ vid poolen) och havsutsikt såklart
![]() Hur många byggnader har hotellet? Finns det ett buss stop i närheten? Är jätte glad för svar ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kvällssol blir svårt, solen går lixom ner på "andra sidan ön"...eftermiddagssol däremot finns på en del terasser. Hotellet är ju ca 3-4 hus, inga stora byggnader alltså. Så det är ganska lugnt vart du än bor...önska nära poolen om du vill ha lite liv och rörelse i alla fall. Tror de flesta rummen har havsutsikt eller begränsad havsutsikt. Ju högre upp du bor, ju större är chansen att få en riktigt bra havsutsikt
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Jag bodde på hotellet för några år sen. Jag ringde ner innan resan och bad om att få ett av rummen med balkong ovanför poolen. Och det fick jag ![]() Den var bedårande! //C@nny |
![]() |
|
|