|
|
||||
|
||||
Tiden har gått så fort
Hej på er, tänk att två veckor kan gå så rysligt fort. Igår kom jag hem från ett underbart Rhodos. Idag börjar jag prata om att se en ny ö nästa år. Vi får se hur det blir...
Nu ska jag lägga över alla mina bilder till datorn, som jag tagit under tiden. Det blev ca 850 bilder på två veckor (men det är klart, många slängs vid en första genomgång) Irene |
|
||||
|
||||
Sv: Tiden har gått så fort
Välkommen hem. Du hade säkert 2 härliga veckor på din ö
Jag var lite förvånad att 3 veckor också gick så fort Hade trott att jag skulle längta hem mot slutet, men inte gjorde jag det Det var kul och spännande se lite nya öar också, så fundera på Riitta |
|
|||
|
|||
Välkommen hem till ett Sverige som haft kanonväder sen midsommar! För första gången på 20 år har jag inte åkt till Grekland på sommaren, ( om man inte räknar första veckan i juni dit), och jag har inte saknat G en sekund än så länge.
Jag hoppas på ett resebrev från Rhodos... Njut av Grekväder hela veckan! Lissi |
|
||||
|
||||
Ett resebrev ska allt komma, får smälta intrycken och sortera korten först Vart ju på en dagstur till Symi, hälsat på en fd. arbetskamrat och hennes man som byggt ett hus i Afandou, och tagit en tur till Kallithea. Så nog finns det bilder till ett resebrev alltid Irene |
|
||||
|
||||
Välkommen hem från ett underbart Rhodos. Det ska bli roligt att läsa resebrevet.
I september reser vi dit - första gången i tre veckor - inkl. några dagar på Tilos. Har du några tips på tavernor, byar, sevärdheter ... som du vill dela med dig, tar jag tacksamt emot dem. Ska erkänna att jag varit närmare 20 gånger på Rhodos men det finns så mycket kvar ... Lilla sjöborren. |
|
||||
|
||||
Nä, inga tips, var mest inne i Rh. stad, hyrde ingen bil utan när jag åkte till kompisen som har ett hus i Afandou, tog jag bussen. Åt för det mesta på hotellet, jättegod mat, kanske inte ett jätteurval men det som jag prövade var gott.
|
|
|