![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Har komnmer en halsning fran ett just nu regnigt och stormigt Lesvos!
![]() Vi har hitintills haft toppenvader, men idag vaknade vi upp till en mork himmel! Det ar man ju inte van vid i Grekland mitt i sommaren. Vad hander med varldens vader?! ![]() Annars har vi det bara bra! Ha det gott! Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt att ni har en skön semester. Hoppas det klarnar upp inom kort, det brukar ju ofta bli så fint efter lite regn, och som regel varar det bara någon timme. Sen skiner solen säkert igen resten av er semester!
![]() Kolla utsikterne på http://www.weatheronline.co.uk/weath...R=0&NOREGION=1 På weatheronline.co.uk fick vi de mest precisa utsikter till vår semester. Jag tycker också att yr.no har utsikter som stämmer bra - och även där ser det lovande ut för Lesvos framöver. ![]() Senast redigerad av Marianne den 2010-07-08 klockan 10:27. |
|
|||
|
|||
![]()
Javisst er det konstigt med så varierande væder. Jag bodde på kos på 80-talet och då kom dom førsta regndropparna i september. Vi stod på taket och jublade
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
När jag var på Lesvos förra året vaknade jag mitt i natten av häftigt regn och åska. Nästa morgon var det 12 grader och regn. Det blev en mycket kall dag. Just den dagen hade jag en planerad tur till små byar, den förstenade skogen, Skala Eressos och klostret etc. Gissa om alla frös. Det var kallt hela dagen och resten av resan var som svensk sommar dvs inte över 25 garder.
Året innan var jag också på Lesvos en vecka senare dvs mellan 7-17 sept och då var det betydligt varmare. Hoppas ni får bättre väder och en härlig semester på en underbar ö. Eva |
![]() |
|
|