|
|
|||
|
|||
Internetaccess i Agii Apostoli och omnejd
Hej!
På fredag bär det av till Agii Apostoli . Tyvärr kan vi inte pausa helt från internet. Vi väntar på viktiga besked i mejlen och måste kolla relativt ofta. Finns det någonstans man kan kolla mejl gratis/billigt? T ex ett bibliotek inne i Chania? |
|
||||
|
||||
Sv: Internetaccess i Agii Apostoli och omnejd
Jag har inte varit i Agii Apostoli i år men i grannbyarna. På väldigt många barer och restauranger har de gratis Wi-fi om du äter eller dricker något.
De flesta hotell brukar också erbjuda internet. Flera internetcaféer har låga priser. Vodafone butiken i Platanias tar 1 E för 30 min. Malin |
|
|||
|
|||
Nilam, tack för braq tips!
Vårt hotell ville ha 3€ för en halvtimme, vilket kändes rätt dyrt (när man bara vill kolla mejlen). |
|
||||
|
||||
Hej annron, det kan vara så att på hotellet får du en kod som du använder när du vill surfa och sen räknar det ner den tid du surfar så ska du bara kolla mailen ibland så borde 30 min räcka ett tag.
|
|
|||
|
|||
bob-kåre, det ska jag kolla. Isf blir det ju högs skäligt.
|
|
|||
|
|||
För två år sen var jag i Daratso, bodde på Hotell Lotus då.. ett par hundra meter västerut efter stora vägen.. vad den nu heter, mot Agii Apostoli till, fanns då ett internetcafé som ägdes o sköttes av en dansk tjej.
Sjyssta priser hade hon, tillika med gott kaffe och ett vänligt leende.. |
|
||||
|
||||
Det finns inte kvar.
Gunilla |
|
|||
|
|||
Citat:
Resebyrån ligger ca 100-200 meter från själva centrat i Platanias på höger sida om vägen på vägen mot Gerani. |
|
|