![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Om bara 3dagar är jag i Grekland!!! Hurra!!!
![]() Ska till Rethymnon o bara ta det lugnt i 1vecka.... myyyyyys!!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt! Känner igen känslan med HELA semestern framför sej
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ha det så himla skönt!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ni kommer få det toppen!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ha en skön semester. Om 1 månad åker vi Och hälsa Rethymno
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
alla ni som åker till Rethymno, var snälla och glöm inte ett paket Arvid Nordqvists Classic FRANSROST åt Yanna som bor permanent i Rethymno och saknar det här kaffet. ![]() ![]() //Enigma |
|
||||
|
||||
![]()
har påbörjat min lista över vad jag ska packa.....behöver man en sån kontakt adapter som man behöver på cypern?
Enigma,aldrig hört talas om det kaffet ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Inte heller jag men kanske Yanna kan förklara var man kan köpa det.
Nu googlade jag och hittade detta: <LI sb_id="ms__id178">Menade du: Arvid Nordquist Classic FRANSKROST Topp 2-resultat <LI class=g sb_id="ms__id183">Classic kaffe sortiment - bryggkaffe, espresso samt specialkaffe ... Här på Arvid Nordquist är vi stolta över att få vara en del av de ... I Classic Franskrost ingår endast Arabicabönor av kvalitetsklasserna Fine Cup från Sul ... www.classickaffe.se/Classic%20hemma-44.aspx - Cachad - Liknande <LI class=g sb_id="ms__id196">Arvid Nordquist Classic Franskrost 500g - Hitta lägsta pris ... Arvid Nordquist Classic Franskrost 500g - visar priser. Det finns även 1 omdöme. Jämför Kaffebönor sida vid sida. www.prisjakt.nu/produkt.php?p=388536 - Cachad - Liknande |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
ja jag skickade ett meddelande till henne! vet hur det är att sakna svenskt kaffe ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Kaffet jag vill ha finns i alla affärer, det är ett vanligt märke, du hittar det säkert! Jag har skickat ett prvat meddelande också till dig! Yanna - kaffesugen på riktigt kaffe! |
|
|||
|
|||
![]()
Ingen adapter behövs på Kreta.
Ypsilon |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Kram Yanna |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Enigma som önskar dig en lycklig flygresa och en trevlig vistelse på Kreta |
|
||||
|
||||
![]()
då ska jag ta en runda till ica imorgon o ladda upp me lite kaffe!!
![]() Ypsilon, tack för svaret! Skönt att slippa tänka på det med adaptor! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Så här ser kaffepaketet ut och jag är säker på att du hittar det, men det är viktigt att det är FRANSKROST...inget blaskigt mellanrost för mig inte! ![]() ![]() Det finns garanterat på samma hyllor där du köper ditt eget Zoega-kaffe! Yanna ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Operation - 'Arvid Kaffe' påbörjat
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Nädå, ingen fara!! Måste ändå ut på vift imorgon!! har semester o idag har jag städat o donat så jag har tid till att handla lite! Ska passa på o köpa lite choklad till flygresan ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja och den närmar sig med stormsteg
![]() ![]() Yanna |
|
||||
|
||||
![]() Citat: