![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
När jag skall till Karpathos via Aten i november, så passade det bäst och åka via Wien
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Austrian Airlines menar du väl?! (EDIT: ser nu att Aus. Arrows är en del av Austrina Airlines Group)
Ett mycket bra flygbolag som sköter sig minst lika bra som övriga flygbolag i klass A i Europa och övriga världen. Korta transfertider i Wien kan det vara men oroa dig inte. Österikarna är minst lika organiserade som tyskarna och garanterar transfertider på 30 min. Skulle det ändå strula till sig med sena flyg är du garanterad ombokning/hotell om du bara har en s.k. genomgående biljett dvs allt är bokat i en bokning och det bara finns ett biljettnummer gemensamt för alla flighterna. |
|
||||
|
||||
![]()
Hej. håller med SteffTee. Austrian är ett alldeles utmärkt alternativ för nå Athen.
Åkte med dem nu i september (kom i fredags) och allt fungerade perfekt. Kanske kan det vara lite struligt att ibland hitta den gate du skall åka med, men flera informationspunkter finns att tillgå. På hemvägen byttes vår gate 2 gånger, men allt klaffade. Ger bra betyg till bolagets punktlighet. Ha en härlig tur till Grekland. |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för svaren
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har flugit 6 "ben" med Austrian i år. Kom hem från Athen för en vecka sedan. Och det har fungerat bra sånär som på att flighten från Wien till Kastrup var nästan en timme sen. Berodde tydligen på att planet in kom sent.
Bra plan, trevlig personal men urtråkig mat (sandwish) och inget utbud av mat eller dryck i övrigt. Man flyger bra och billigt men med service därefter... Har du tid i Wien finns det en del kul shopping på flygplatsen... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Peter. Jag har några timmar på flygplatsen, så då får jag kolla in shoppingen
![]() Riitta ![]() |
![]() |
|
|