![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Nu är de tre vinnarbilderna äntligen publicerade. Jag hoppas att ni som hamnade utanför pallplats inte blev alltför besvikna. Vad tycker ni om vinnarbilderna? En av bilderna vann överlägset, kan ni gissa vilken?
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Den som vann i kategori blått var ju också nästan given...DET är ju allas dröm om Grekland eller?? ![]() GRATTIS ALLA VINNARE!!! Er blir det ju lätt att se i sommar! ![]() ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Varför ser jag inga vinnarbilder på min dator
![]() ![]() ![]() Riitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Nicke..... |
|
||||
|
||||
![]()
Nu ser jag och glad blev jag
![]() Grattis till alla vinnarna ![]() ![]() Min 10:a är tagen i Pothea och på bilden finns min "kryddtant".Har under alla år köpt mina Kalymnoskryddor av henne ![]() ![]() Tack alla som röstade ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Den roligaste bilden var en tvåa hos mig. Grattis till fotografen! Kul att den var tagen på Kreta (en av favoritöarna) dessutom. Roligast tyckte jag var "katten i röret". Undrar vem som hade tagit den bilden och var? I kategorin "blått" röstade jag på bild med ett barn flytandes i vattnet sådär avslappnat och tyngdlöst som bara barn kan. Även här undrar jag vems bild jag har röstat på... Grattis till alla vinnare, fina bilder var de! Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Ivi
![]() ![]() Riitta,ingen vinnare men glad ändå ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
TACK Janne för allt jobb Du lägger ner på detta och vi alla fotografer får gratulera varandra till bra bilder! Kanske kan finnas lite önskemål om att inte ha klasser som är så lika att det blir problem att välja...som Du själv skrev innan bildpubliceringen att vissa bilder skulle passat bättre i en annan klass! Jag tror att klasserna "BLÅTT" och Kalimeratröjtävlingen lite går in i varandra.....fast "SO WHAT???" Detta är jättekul!
Så en fråga från en som nu ska resa till Grekland både vinter vår och sommar...Måste det vara sommarbilder i tävlingen eller är det fritt fram fr o m december att fota till nästa års tävling??? Till sist: Äne en gång JÄTTETACK!!! ![]() ![]() ![]() Lissi- som kommer att sakna publiceringarna var morgon! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
Citat:
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Fråga: Kan man få statestik på hur många som röstat och hur röstningen fördelade sig mellan bidragen? Om det blir för mycket med en total röstlista så kan kanske topp tre i resp. kattegori redovisas? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till er alla!
![]() ![]() ![]() Vilka fantastiskt fina bilder som har skickats in. I Bästa bild röstade jag på bilden med katterna ![]() ![]() Och jag tror att Åsnan vann överlägset! Den bara är så kul! Grattis igen till vinnarna! Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Jag är häpen över att den absolut roligaste bilden inte blev placerad över huvud taget
![]() Om du läser det här, du som tog bilden av mannen som låg och fiskade i bagageutrymmet på sin vinröda Peugeot: jag skrattade högt ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Jag såg dessutom det hela "live", det var nämligen min kära make som tog bilden, ![]() (och jag kunde ju dessvärre inte ge den bilden min röst!) Anna-Carin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Var är den tagen? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Vi väntade på att få gå ombord på båten som skulle ta oss till Anafi. Anna-Carin Senast redigerad av Anli den 2005-12-01 klockan 18:16. Anledning: felstavning |
![]() |
|
|