|
|
||||
|
||||
Lesbos,Plomari
Kalispera!! Da er årets tur booket!!! Reiser til Plomari på Lesbos 2 uker i juli Reiser med Lilleputreiser og skal bo på Maria som ligger mellom Plomari og Agios Isidoros. Er veldig spent på Plomari. På meg kan det virke som det er en by med få turister. Midt i blinken for oss! Stemmer dette? Er det hyggelig å rusle rundt i byen? Elsker dette og det å sette seg ned på en taverna sammen med lokalbefolkningen. Er det noen som kan komme med noen tips om Plomari til meg? Og fortelle litt om byen? Hilsen May
|
|
||||
|
||||
Sv: Lesbos,Plomari
Plomari är en väldigt fin stad med rikt grekiskt vardagsliv. Där är inte många turister under dagtid, men många som bor i Agios Isidoros äter i Plomari på kvällen. Det finns många tavernor, kaféer och barer, både längs vattnet och inne i de smala gränderna. Gillar du Grekland kommer du älska Plomari. Tycker du om ouzo har du kommit till himmelriket.
Plomari. Plomari. |
|
||||
|
||||
Tusen takk! Nå gleder jeg meg enda mere Skal nok finne mange hyggelige tavernaer der, tenker jeg Og det kan vel hende min mann tenker han kommer til himmelrike, kanskje
|
|
||||
|
||||
Citat:
Säg åt honom att prova Pitsiladi. Finns ingen godare . |
|
|