|
|
|||
|
|||
Kallifatides...
... besöker Landskrona stadsbibliotek i morgon 110329 kl 19 där han berättar om sin senaste bok - Det gångna är inte en dröm... Så om man bor i närheten av Landskrona kan man ju passa på att lyssna
|
|
|||
|
|||
Sv: Kallifatides...
Hade jag bott kvar i Lund så hade jag absolut tagit mig till Landskrona i morgon!
Kallifatides har jag lyssnat på "live" flera gånger och han är bara SÅ bra. Lågmäld, allvarlig och med en sån visdom. En klar favorit. Lissi |
|
|||
|
|||
Det låter bra, Lissi Då har jag en trevlig kväll att se framemot
|
|
|||
|
|||
Håller precis på att läsa "Det gångna är inte en dröm" och kan på det allra varmaste rekommendera denna. En mycket intressant livshistoria.
|
|
|||
|
|||
Va bra! Jag ska börja läsa den nu Jag gillade förra boken (mödrar och söner) som handlade om att han åkte hem till sin gamla mor i Grekland...
|
|
||||
|
||||
Kallifatides är en fantastisk författare. Har inte läst "det gångna är inte en dröm" men ser fram emot att göra det. Få författare skriver med ett så vackert språk...
|
|
|||
|
|||
Hemkommen från Landskrona och en underbart givande kväll med Kallifatides Han är lika duktig på att tala och samtidigt fängsla sina åhörare, få behärskar denna konst...
|
|
|