|
|
|||
|
|||
Platanias
Hej.
Vi, (jag, gubben och 16 årig dotter), skall för första gången semestra på Chaniakusten i augusti. Vi har kommit så långt att vi vet att det blir Platanias. Nu står valet mellan två hotell; Hotel Rania (Apollo) och SunFamily Menia (Ving). Någon som tips om för och emot vad gäller dessa så kommer jag bli väldigt tacksam. Tack på förhand. //Maja |
|
|||
|
|||
Sv: Platanias
Vi har bott på Menia och tycker att det är ett helt ok hotell. Nu var det i och för sig snart 3 år sedan så det kan ha ändrats. Minns att vi även tyckte att maten var bra. Men vårt favorithotell är Ariadne (ving)
|
|
|||
|
|||
Sv: Platanias
Menia har jag bott på två år i rad, dvs jag har trivts bra
personalen är trevlig och maten på restaurangen är bra. (andra året åkte jag ensam men det fanns alltid folk att prata med och var det inte många kunder den tiden fick jag sällskap av någon i personalen=) Jag har alltid bokat rum med utsikt mot poolen, jag fick även mot havet första året, somnade till vågorna. ett tips är att göra det. ac har varit grattis båda gångerna. skulle nog åkt ditt i sommar igen om det inte varit för husköp. jag har inte testat frukost buffen då jag brukar köpa nybakat bröd precis bredvid hotellet och äta det med oliver, fetaost och tatziki till frukost |
|
|