|
|
||||
|
||||
Äntligen!
Kan nästan inte tro att det är sant... Men om ca 12 tim lyfter (förhoppningsvis) planet mot Grekland! Det ska bli så otroligt skööönt med lite värme och avkoppling! Ska bara "squeesa" in det sista i väskan...
Ha det så gott alla Kalimeror MVH zakka |
|
||||
|
||||
Sv: Äntligen!
Kalo taxidi, trevlig resa!
|
|
||||
|
||||
Önskar en trevlig resa, var i Grekland skall du?
// Helén |
|
|||
|
|||
Ha det jättegott och OM Du halkar över en dator med internet så kan Du väl skriva en rapport från detta helvete på jorden där allt är kaos!
Lissi |
|
||||
|
||||
Ha det så trevligt Det syns ju bara regnväder i sikte, så lika bra och lämna landet
Riitta |
|
|||
|
|||
Hej
Även jag önskar en underbar resa. Själv åker vi på måndag så det är 4 dagar kvar. Åse |
|
||||
|
||||
Tack för alla glada tillrop! De värmer redan innan avfärd!
Vi ska bl.a. till Naxos (som vanligt) Det är svårt att slita sig från denna härliga ö... Och om jag får till "tekniken" så ska jag visst försöka med en liten rapport Lissi. Hoppas dock inte behöva uppleva något vidare kaos måste jag säga... Det ser inte så trevligt ut på nyheterna... Det blir väl på hemvägen i så fall när vi har en övernattning i Athen. Och Aase... 4 dagar går fort!!! Snart är du på plats också. MVH zakka Senast redigerad av zakka den 2011-06-16 klockan 23:33. Anledning: tillägg |
|
|||
|
|||
Citat:
Demonstrationer med stenkastning i Aten var det redan 2008 när jag var där. Det är till viss del turnerande anarkister som åker Europa runt och roar sig, som andra går på festivaler m a o. Ha det gott! |
|
||||
|
||||
Tja... det finns ju helt klart olika sätt att "roa" sig på ...
MVH zakka |
|
|