|
|
|||
|
|||
Samos Votsalakia Hotel Sirena Residence
Hej
Vi åker till Samos i augusti och ska bo på Sirena Residence. Är det någon som bott där? Hur är rummen. Vi har bokat enkelrums lägenhet-hur stora är dessa om man har två småbarn med sig? Sover de då i en bäddsoffa? Är det kanske någon annan som ska dit i augusti som också är med i forumet? |
|
|||
|
|||
Sv: Samos Votsalakia Hotel Sirena Residence
Vi åker också till Votsalakia i augusti, men inte till samma hotell. På andra ställen där vi bott har barn fåttt sova i bäddsoffa eller bäddfåtölj på rummen, helt ok för mindre barn men inte bekvämt när de blivit uppåt 10 år eller så.
|
|
|||
|
|||
Berätta gärna vad Ni tyckte om hotellet och Votsalakia när i kommer hem . Har siktet inställt på Sirena Residence and Spa inför nästa års resa. Hotellet ser jätte jätte fint ut och har fått goda omdömen när man googlar på det.
I år blir det två veckor på Naxos i augusti, längtar! // Therese |
|
|||
|
|||
Absolut, det ska jag göra. Har höga förväntningar då det ser helt fantastiskt ut.
Rekommenderar även Lefkas och Captain Stavros, mkt fräscht och bra boende med perfekt läge nära hamnen och alla dess restauranger |
|
|||
|
|||
Vi bodde på Sirena i 14 dagar nu i Juni!
Ett helt underbart hotell där man verkligen trivs, det är helt underbart helt enkelt Vi bodde i en enrummare som är på 40 kvm & det är rent snyggt och allt är nytt & fint. Där finns en bäddsoffa att dra ut där 2 st kan sova. Hela hotellt är underbart & även alla som jobbar där. Man fick tårar i ögonen när det var dax att åka hem. Vi har varit i Votsalakia 5 ggr nu & detta var den bästa semestern hittills kan jag lova. Testa SPA:t helt underbara behandlingar och som gäst på hotellet har du 10 % rabatt på behandlingarna. Vi har ingenting att klaga över efter denna toppen semester & visst lutar det låt samma hotell nästa år. Undrar du något så kan du maila hotellet. Dom har även en fin hemsida där hittar man mkt info oxå www.sirena.gr Det kostar lite att bo på Sirena men jag lovar man får valuta för slantarna på detta ställe. Hoppas ni får en underbar semester på Sirena!!! |
|
|||
|
|||
Ohhhh det låter härligt, längtar så in i bomben. Har tittat på deras hemsida och googlat som en tok, kan inte hitta något som verkar negativt. Tack för ditt svar |
|
|||
|
|||
Hvordan er utsikten fra dette hotellet, jeg har jo forstått at man ikke kan se sjøen ?
|
|
|||
|
|||
Citat:
Dom lägenheterna som ligger högre upp kanske har så man ser havet men det är inget jag vet,tyvärr..... men du kan alltid maila hotellet och fråga om någon lägenhet har havsutsikt. Mailadressen hittar du på deras hemsida www.sirena.gr |
|
|||
|
|||
Kul att du nämner Lefkas och Captain Stavros, där var vi förra året . Kanon fint hotell eller hur?
|
|
|||
|
|||
Citat:
Nu är vi hemma och det var ett fantastiskt hotell, rena, stora fräscha rum, underbar personal och söta landsköldpaddor. Vi hade utsikt över olivlundarna och ner till havet från vår balkong, 5 st lägenheter hade samma utsikt. vi kommer att åka dit igen, detta var bättre än man kunde föreställa sig i sina tankar. Åk dit!! |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Det var rena turen tror jag, maila dem om du ska dit, rum 201-203 vet jag garanterat har havsutsikt. Kan även tillägga att det var många Holländare som bodde på hotellet och de var jätte trevliga.http://www.kalimera.nu/forums/images/smilies/banana.gif
|
|
|||
|
|||
Citat:
Låter underbart ! Tror absolut att det blir Sirena och Votsalakia nästa år. Kom själva hem från Naxos igår, heeelt underbar ö!! Kram |
|
||||
|
||||
Vad fick ni betala per natt på Sirena nu i år?
Eva |
|
|||
|
|||
Vi bokade våran resa via Fritidsresor så vi betaldade inte per natt. Men aktuella priser hittar du på deras hemsida www.sirena.gr Bokar man via deras hemsida så är det olika priser för olika rum/lägenheter & under låg/högsäsong. Klicka på reservations på hemsidan så ser du priserna. |
|
|||
|
|||
Hej igen
Kom på några frågor till . Vad tyckte Ni om Votsalakia som by? Hur var stranden? Restaurangutbudet? etc? // Therese |
|
||||
|
||||
Citat:
Eva |
|
|