|
|
||||
|
||||
Aten med positiva förtecken
I en helgupplaga av en dagstidning fick jag tips på några hemsidor om Aten , den bra sidan av den enorma staden Aten, som fått så mycken negativ publicitet under åren. Jag har själv bott i flera år i Aten, låt vara på 60-talet, och jag älskade det Aten jag upplevde då. Idag, dubbelt så stort, ska man nog vara ung och med en bra umgängeskrets för att få ut det bästa av livet i stadsdjungeln.
Detta publiceras av ungdomar som vill visa Atens bra sidor . En del text är på engelska. localathens.blogspot.com athens.dailysecret.com lunchstreetparty.blogspot.com ourpark.gr |
|
|||
|
|||
Sv: Aten med positiva förtecken
Dessa länkar ska jag kika på!
Vi älskar Aten och har varit tre veckoresor dit + flera sommarövernattningar i samband med hemresor från ö-världen. Vi hade planerat en julvecka där men backade pga oroligheterna och förstörelsen i centrum där vi tänkt bo. Nu blir det ju Nafplio istället. Men när Aten hämtat sig från oroligheter kommer vi åter! Lissi |
|
|||
|
|||
Det är härligt med din ambition att dela med dig! Och att du inte tröttnar... Du gör nåt stort med detta.
|
|
||||
|
||||
Lissi, det finns oerhört mycket fint i Aten, inte bara i city. LaRose, jag tycker att det skrivs alltför mycket om dåliga saker, man blir bara nertryckt i sina gamla skor. ...
|
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||