|
|
||||
|
||||
Sista resan i år
Det är inte så många inlägg i "Nu åker vi" just nu. Men vi har 1 dag och timmar kvar tills flyget lyfter mot Kreta för sista gången i år Vi har packat för alla väder och ärligt talat spelar just vädret en mindre roll just på denna resa... Vi ska strosa omkring, träffa vänner, äta och dricka gott, besöka nya platser mm mm... Ett och annat dopp i havet ska tas oavsett väder . Batterierna ska laddas inför den långa väntan till nästa resa i vår
Malin |
|
||||
|
||||
Sv: Sista resan i år
Trevlig resa! God mat blir det helt säkert och några härliga dopp säkert också! Vintern kommer att kännas kortare efter en sen höstresa, det är jag övertygad om.
|
|
|||
|
|||
Trevlig resa!!! NJUUT!
Lissi - som har årets sista kvar |
|
||||
|
||||
Trevlig resa! ...
|
|
|||
|
|||
Trevlig resa!
|
|
|||
|
|||
Hej.
Vi har inte heller många timmar kvar innan resan går ner till Kreta, som du skriver sista resan för säsongen. Vi ska njuta av att bara strosa omkring i chanias gränder och bila i bergen, ja helt enkelt bara njuta. Hoppa i och ta ett bad är nog bara ett måste nere vid elafonissi. Hoppas eran resa också blir bra. Kanske ses vi i någon gränd i Chania. // Pan |
|
||||
|
||||
Ja, trevlig resa ska ni ha!
Även vi har vår sista resa kvar för i år. Andra resan för i år till Kreta. Det ska bli intressant med en "vintermånad" i Grekland. Och naturligtvis kommer det rapporter. Birgitta och Arne. |
|
||||
|
||||
Ha det så skönt Malin!! Tänk på att vintern är lång, så ladda ordentligt!!
Lena |
|
||||
|
||||
Åh... Vad det låter underbart! En riktigt härlig resa önskar jag dig så att du kommer hem igen med "proppfulla" batterier... Njut för fulla muggar!
MVH zakka |
|
||||
|
||||
Tack, tack för alla hälsningar Nu stänger jag resväskan och imorgon är det dags...
Malin |
|
|||
|
|||
Sista resan...åh så det låter...Bättre är Första resan , för sen kommer ju alla andra!!!
Lissi - som har första resan av alla andra kvar! |
|
|||
|
|||
Ha det bäst på fina Kreta Själv bär det iväg till Rom imorgon....snusa på Grekland från mig
//Maggan |
|
|||
|
|||
Åh, härligt med höstlov eller??! Ha det jättegôtt på årets sista resa! Njut av Kreta, vi är en aning avundsjuka...
Hälsa Kickie(som vi träffat) och resterande Kreta-Kalimerianer (som vi "bara" pratat med via Kalimera). Ha det jättegôtt! NickeLenaArne |
|
|