|
|
|||
|
|||
Anna Vissi i Eurovison
Det visste ni kanske redan, Anna Vissi ska representera Grekland i Eurovision, det sas det på tv igår. Zakis Rouva ska ha en show i programmet
Monica |
|
|||
|
|||
Sv: Anna Vissi i Eurovison
Nei, det visste jeg ikke. En av mine kvinnelige favoritter! (Sammen med Elli Kokkinou... Elsker sangen Eimai kala!!!) Hvorfor nevnte jeg ikke dem når vi skulle finne Hellas beste sangstemmer...
|
|
||||
|
||||
Hvordan velger de egentlig ut hvem som skal represtentere Hellas? Har de ikke noe nasjonal finale først? Vet ikke helt hva jeg syns om at hun skal representere Hellas, jeg... Syns kanskje Eurosong bør være for litt nyere artister.
|
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Den här veckan ja, nästa vecka är det någon annan färg, i alla fall när det gäller Anna Vissi.
Monica |
|
||||
|
||||
Citat:
Men Anna Vissi, zzz... zzzz... |
|
||||
|
||||
Citat:
Karin ingen Vissi-fan... |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Karinafp: jag somnar vid blotta tanken av henne
Nora: jag tycker att det är en smart måte - om man verkligen vill satsa på att vinna. Skulle tycka det var helt okej om Sverige gjorde likadant. Jag har inte riktigt förtroende för schlagerpubliken sen de röstade fram odugliga Las Vegas och trodde att den skulle ha nån chans förra året. Bättre då att experter väljer EN artist, NÅGRA låtar - och sen kan folket möjligen få ett ord med i laget |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
*flirer* Nei, det er utrolig hva hjernen kan fortrenge...
Men for å gå tilbake til emnet, så synes jeg fortsatt at Vissi har en bra stemme. Det blir spennende å høre om bidraget er noe bra da, sånn at stemmen hennes kommer fram. Og flere her er nok enige med meg, for hun ligger så langt på 2. plass i avstemmingen over Hellas beste kvinnelige røst! Senast redigerad av xristina den 2006-02-05 klockan 21:08. |
|
|||
|
|||
Det skal uansett godt gjøres å bli særlig dårligere enn årets norske bidrag... Snakk om søvndyssende sang! *gjeeeeesp*
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Citat:
/Takis |
|
||||
|
||||
Jag som hade hoppas på Giannis Vardis
Alex |
|
||||
|
||||
Och på måndag släpps biljetterna kostar från 50€-250€ under de 3 repen som görs finns biljetter från 10€-90€
Camilla |
|
|