|
|
||||
|
||||
Några till...
Som bakgrund till brödbakandet lyssnar jag på en skiva som heter
Paize Xristo,Det är bouzoukispelaren Xristos Nikoloupoulos som spelar och en mängd olika artister sjunger. Ett par av sångarna tyckte jag lät extra bra: Giorgos Doskoulidis Zafeiris Melos Någon som har något och komma med om dessa artister? Tycker ni att dom låter bra och gör bra låtar? Roligt när man upptäcker lite flera artister Fast om Stelios Kanzantzidis verkar det som ingen vet något om Riitta |
|
||||
|
||||
Sv: Några till...
Citat:
Jag skulle vilja veta mer om Natasa Theodoridou! Lyssnade på tre olika låtar från hennes senaste CD på greek city. Verkar MYCKET lovande! Ivi |
|
|||
|
|||
Noen som har hørt om Notis Sfakianakis?
|
|
||||
|
||||
Citat:
Göran |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Lille |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Vet inte heller så mycket.
Har cdn Zoi paramithenia från 2003. Titelspåret är kanonbra. Melas sjunger med en ganska säregen, grötig röst. Påminner något om Vassilis Karras. Hur som helst är det en artist väl värd att lyssna på. Titelspåret var givetvis med på min nyårsmusik. /pawik |
|
||||
|
||||
Citat:
Har sett honom på tv flera gånger och jag tycker han ser så rar ut! Marianne |
|
||||
|
||||
Det visste jag inte,att han skrev låtar också Roligt och höra.Jag tycker också att ser snäll och rar ut
Riitta |
|
||||
|
||||
Hej Riitta.
När du nu gillar både Hristos Nikolopoulos och Gerasimos Andreatos så vet du kanske att Andreatos har spelat in en skiva just med musik av Nikolopoulos (1997)? Ska sätta på den nu... Marianne |
|
|