![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej,Jag tänkte kolla om det är någon som vet var resturang kyano ligger i Platanias.DEn här måste jag har missat trots många besök ,den ligger 2a efter Symposium på tripadvisors`topplista´ 1vecka kvar nu
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
//Kikh |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för snabbt svar kikh ,då vet jag ungefär var det ligger, är det lika bra som recensionerna säger? .En annan sak jag funderat över är om det går att åka bara till baloslagunen med båt eller är det endast i kombination med gramvousa.Jag trodde att balosexpress bara gick till lagunen men det verkar inte så ,är det någon som vet? ´micke`
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag tror faktiskt att man kan stanna på Balos om man inte vill se Gramvoussa, så var det när jag åkte båt dit för 7 år sedan. Det kan ju förstås skilja sig mellan utflyktsarrangörerna. //Kikh |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Kikh,Jag får kolla närmre på balos när jag kommer ner, har kollat på nätet men inte lyckats hitta någon info om detta. Gramvoussa är väl också fint men jobbiga trappor i värmen.Vi får väl kolla båtturena i kastellihamnen på väg till Falassarna som är mitt favvoställe på västsidan.Har inte vågat ta vägen ut till Balos det har varit för många varningar på dessa sidor och en båttur är ju aldrig fel.Kyano ska jag också prova det låter bra och det är alltid kul att testa något nytt.
![]() |
![]() |
|
|